Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:39:14 GMT

آتش‌سوزی در ۴۵۰۰ متر از سوله‌های صنعتی رباط‌کریم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۷۵۴

آتش‌سوزی در ۴۵۰۰ متر از سوله‌های صنعتی رباط‌کریم

سیدکامران گلستان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه این آتش‌سوزی پس از ۲ ساعت تلاش ماموران آتش‌نشانی و بدون هیچگونه تلفات جانی مهار شد و فقط یک نفر از ماموران آتش‌نشانی دچار مشکل تنفسی شد.

وی میزان خسارت را به دلیل وجود قطعات گران قیمت‌خودرو در داخل این سوله‌ها حدود ٧٠ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: آتش‌نشان مصدوم هم توسط آمبولانس به اورژانس منتقل شد و پس از ۲ ساعت بهبود یافت و دوباره برای کمک به منطقه عملیات بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گلستان» تصریح کرد: ماموران هفت ایستگاه آتش‌نشانی از شهرک‌های صنعتی نصیرآباد، رباط کریم، اسلامشهر، پرند، شمش‌آباد، گلستان و شهرک جدید پرند بلافاصله در مکان وقوع حادثه حضور یافتند و مانع از شرایط آتش به کارخانه‌های مجاور شدند. 

وی همچنین از حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی و سایر مسوولان از جمله فرماندار رباط کریم و معاون وی، فرمانده سپاه پاسداران و عوامل انتظامی و شهرداران منطقه در محل حادثه قدردانی کرد.

شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت ۲۶۰ هکتار در ٢ کیلومتری شهرستان رباط‌کریم و کیلومتر ۳۰ جاده قدیم تهران - ساوه واقع است.
در این شهرک واحدها و کارخانه‌های صنعتی متعددی نظیر مواد غذایی و آشامیدنی، مواد شیمیایی و پلاستیک، قطعات فلزی و ماشین‌سازی، قطعات برق و الکترونیک، مواد نساجی و پوشاک و مواد سلولزی و کانی غیرفلزی فعال است.

برچسب‌ها آتش سوزی شهرک صنعتی پرند سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهرک صنعتی پرند سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران رباط کریم آتش سوزی شهرک صنعتی پرند سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران رباط کریم رباط کریم آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • فیلم/ آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم