Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال در مورد زمان برگزاری لیگ هندبال و همچنین کاهش بدهی‌های مالیاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا پاکدل در دیدار با خبرنگاران گفت: ما بدهی سنگینی از جام ریاست جمهوری داشتیم که  قرار است وزارت ورزش در حل این مشکل به ما کمک کند.

وی همچنین گفت: اداره کل مالیاتی  از سال ۸۹ تا ۹۹ در بخش ارزش افزوده اقداماتی را آغاز کرده است و ما نباید با این موضوعات درگیر باشیم و این موضوعات باید در بخش بالادستی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل من نیست و در بخش وزارت باید حل شود؛ مگر فدراسیون چه آورده‌ای دارد. همچنین بدهی مالیاتی ما از ۹۵۰ به ۱۵۰ کاهش پیدا کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره جذب مربی خارجی برای تیم ملی گفت: من به تمام  مربیان ایرانی احترام می گذارم و فکر می کنم من سنت شکنی کردم و بعد از ۳۰ سال مربی ایرانی را انتخاب کردیم. اقای حبیبی یکی از بهترین مربیان ماست که برای تیم ملی هم خیلی زحمت کشید اما واقعا سال گذشته ما بدشانسی آوردیم.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: تلاش بر این است که دانش مربیان داخلی را بالا ببریم. هدف جذب مربی طراز اول است به چند گزینه خوبی هم رسیدیم اما موضوع ارز ترمز ما را کشید. بنابراین کاری نمی کنم که هندبال دچار مشکل شود. اگر مشکلات ارزی اجازه دهد از مربیان خارجی استفاده می کنیم در غیر این صورت به گزینه داخلی روی می آوریم.

وی در مورد زمان برگزاری لیگ هندبال گفت: با جدیت به دنبال برگزاری لیگ هستیم  البته باید ستاد مقابله با کرونا هم مجوزهای لازم را بدهد. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم قرار است لیگ برتر مردان ۲۸ شهریورماه برگزار و لیگ برتر بانوان هم چهارم مهرماه هم برگزار شود. با جدیت به دنبال این هستیم که باشگاه‌های بدحساب کنار گذاشته شود. برگزاری لیگ با هشت یا پنج تیم خیلی بهتر از حضور تیم‌هایی است که نتواند قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند یا اینکه ورودی لیگ را نتواند بپردازد.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: هندبال رییس فدراسیون هندبال پاکدل برگزاری لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آقای رئیسی و رانیل ویکرماسینگه، رؤسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری امضا کردند.

این اسناد همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» است.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم