Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: ورزش همگانی می تواند ابزاری برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابله با بیماری ها به خصوص کرونا باشد و پویش ملی آماده باش می تواند در رسیدن به این هدف فضای مساعدتری را مهیا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر غفرانی در خصوص اجرای این پویش در استان البرز واهداف آن گفتگویی با خبرنگار ما داشته که در ادامه می توانید فایل ویدئویی آن را مشاهده کنید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ورزش همگانی کرونا ایمنی بدن پویش آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با تلاش‌های همکاران بیش از ۷ هزار بیمار قطعی مبتلا به فشار خون بالاو بیش از ۵ هزار بیمار قطعی مبتلابه دیابت درسال ۱۴۰۲ در جمعیت زیر پوشش دانشگاه شناسایی شد.

دکتر زهرا دستجردی با اشاره به این که بخش عظیمی از این بیماران در طول اجرای پویش ملی سلامت شناسایی و مراقبت شده اند، گفت: همزمان با اجرای پویش ملی سلامت از بیستم آبان ماه لغایت سی ام دی ماه، بیش از۴ هزار نفر مشکوک به فشار خون بالا و بیش از دو هزار و ۸۰۰ بیمارمشکوک به دیابت، شناسایی و برای تایید یا رد بیماری به پزشک ارجاع شده اند.

وی گفت: همچنین در این پویش بیش از ۶۷ هزارنفر در مرحله پیش فشار خون بالا و بیش از ۲۰ هزار نفر در مرحله پیش دیابت شناسایی شده اند که پس از پیگیری، مراقبت و ارجاع مجدد به پزشک، تعداد ۳۹۵ نفر بیمار قطعی فشارخون بالا دوهزارو ۵۱ نفر بیمار قطعی دیابت شناخته شده وپس از ثبت بیماری، تحت درمان دارویی و غیر دارویی قرار گرفته اند.

دکتر زهرا دستجردی افزود: در بیماری‌های مزمن، بهترین مدیر در کنترل بیماری خود فرد است؛ همه افراد باید مقادیر طبیعی و غیر طبیعی فشار خون و قندخون خود را بدانند تا برای مراقبت از خود توانمند بوده و در صورت افزایش فشار خون و قندخون پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تغییر در سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی
  • تغییر سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا