Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی روز سه شنبه به ایرنا افزود: سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مجموع پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده‌ است.

وی با بیان اینکه یک ‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی یا شوسه است، ادامه داد: ‌اکنون ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب ۷۵ طرح در مرحله قرارداد و اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: سال گذشته رتبه سوم لکه‌گیری و روکش آسفالت در کشور را کسب کردیم و امسال در مجموع با انجام حدود ۵۷۲ کیلومتر روکش آسفالت، لکه‌گیری، کارهای ایمنی و... به صورت امانی و پیمانی، رتبه دوم کشوری را به دست آوردیم.

کرمی، اعتبار لازم برای آسفالت کل راه‌های (شوسه و خاکی)، راه‌سازی، روکش و لکه‌گیری راه‌های موجود را بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تامین این اعتبار کل راه‌های استان آسفالته می‌شود.

وی اضافه کرد: کارها به صورت پیمانی و امانی انجام می‌شود، بنابراین اعتبارات باید به نحوی باشد تا پیمانکاران رغبت کار داشته باشد، اگر اعتبار مورد نیاز تزریق شود یک ساله آسفالت راه‌های استان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۶۶ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در استان، گفت: کار اصلاح این نقاط طی سال گذشته شروع شد و تا به امروز موفق شده‌ایم ۳۱ نقطه به صورت اساسی رفع نقص شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه روستایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه روستایی کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه روستایی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بخشی از گره‌های ترافیکی در سال گذشته اصلاح شد و بخشی از مشکلات ترافیکی میدان‌هایی همچون میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع)، میدان جانباز، میدان ریاضی یزدی و میدان معلم حل شد.

او افزود: در خصوص روان آب‌ها که مشکل جدی برای شهر یزد بود اقدامات خوبی صورت گرفت، تکمیل رود خانه و مسیل مرکزی یزد و هدایت آب‌ها به سمت رودخانه همچنین لوله گذاری و احداث ۸۰۰ چاه جذبی بخش عمده‌ای مشکلات روان آب‌ها را در سطح شهر رفع کرد.

سیفی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد انجام گرفت، در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های خوبی انجام شد و بخشی از مشکلاتی که در روند پروژه‌ها که سالیان سال وقفه افتاده بود از جمله پروژه بلوار ابوترابی که بلوار حضرت امام خامنه‌ای (ره) را به سه راه تعاون وصل می‌کند اکنون در مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

به گفته او: بلوار شهید عابدی و بلوار شهید پاکنژاد عملیات اجرایی آن آغاز و خیابان دانش پایه نیز در مراحل پایانی است و بلوار ایرج افشار نیز که رینگ شهری را تکمیل می‌کند با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال تکمیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امید است در سال حدید فعالیت‌های شهری به صورت مطلوب‌تر و در اسرع وقت انجام گیرد تا موجب رضایتمندی شهروندان گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم رونق گردشگری روستایی در روستا‌های کرمانشاه
  • نیاز محوطه تاریخی معبدآناهیتا کنگاور برای انجام کاوش‌های باستان‌شناسی
  • وضعیت بد آسفالت آزادراه زنجان - تبریز/ گلایه رانندگان را ببینید
  • بومی سازی دانش فنی تولید آسفالت سرد
  • مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد