Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:28:22 GMT

بازگشایی آموزشگاه‌های زبان و علمی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۸۵۱

بازگشایی آموزشگاه‌های زبان و علمی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزشگاه‌های زبان و علمی زیر نظر آموزش و پرورش در استان بازگشایی شده‌اند.

روح الله اعظمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مجوز بازگشایی آموزشگاه‌های زبان و علمی را از ستاد کرونای استان گرفته‌ایم، گفت: این آموزشگاه‌ها بعد از وقفه چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را از اول همین هفته آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش بینی های لازم جهت حفظ سلامت دانش آموزان و کارکنان مراکز علمی و زبان از جمله ضدعفونی کردن محیط آموزشگاه‌ها، تامین مواد شوینده و ضدعفونی کننده به اندازه کافی، ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در محل کلاس‌ها و یا سایر فضاهای فیزیکی، ارائه آموزش‌های لازم به مربیان، کارکنان و دانش آموزان جهت رعایت مسائل بهداشتی و سایر موارد مورد نیاز صورت گرفته است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تهویه مناسب فضاهای فیزیکی، تجهیز سیستم‌های آبخوری، سرویس‌های بهداشتی به مواد شوینده مناسب در این آموزشگاه‌ها، گفت: چینش صندلی‌ها با رعایت فاصله 1.8 تا ۲ متر انجام و حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت هر کلاس پذیرش خواهد شد.

وی اضافه کرد: استفاده از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و ماسک برای کارکنان و مربیان الزامی است و توصیه می‌شود دانش آموزان نیز حتما از وسایل شخصی و ماسک استفاده کنند.

 اعظمی با بیان اینکه به آموزشگاه‌های زبان و علمی تاکید شده تا به طور مرتب نسبت به ضدعفونی و گندزایی اماکن خود اقدام کنند، گفت: از مربیان این آموزشگاه‌ها و خانواده‌ها می‌خواهیم تا از این موسسات بخواهند تا کلاس ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برقرار کنند.

 به گفته این مسئول استان کرمانشاه هم‌اکنون 518 آموزشگاه زبان و علمی دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزشگاه زبان آموزشگاه علمی بازگشایی كرمانشاه آموزشگاه های زبان و علمی آموزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه  نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود. اظهار کرد: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه کنند.

گفتنیر است؛ مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌