Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@16:35:01 GMT

تجهیز ۱۰۰هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۸۵۸

تجهیز ۱۰۰هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای خودرو

بنابر اعلام روابط عمومی اسنپ، این شرکت در طول ۲ماه توانست ۱۰۰هزار خودرو از ناوگان خود را در سراسر ایران به این امکان مجهز کند و با توجه به استقبال کاربران توزیع جداکننده‌ها ادامه می‌یابد.

در فاز اول این طرح قرار بود جداکننده‌ها به ۳هزار راننده فعال اسنپ در شهر تهران تعلق گیرد، اما استقبال به قدری بود که این عدد در زمان کوتاهی به ۱۰۰هزار خودرو در تمام ۳۱ استان کشور افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای توزیع جداکننده‌ها اولویت با کاربران راننده‌ای است که در اسنپ فعالیت بیشتری دارند، اما سایر متقاضیان هم می‌توانند از این امکان استفاده کنند. کاربران راننده‌ای که متقاضی دریافت جداکننده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش دفتر خدمات غیرحضوری، با کارشناس شهر خود ارتباط برقرار کنند تا راهنمایی‌های لازم برای دریافت جداکننده صورت گیرد. لازم به ذکر است که جداکننده‌های فضای خودرو که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران راننده قرار می‌گیرد قابلیت جمع شدن دارند و کاربر می‌تواند در مواقع غیرضرروری آن‌ها را از خودرو خارج کند.

علاوه بر توزیع جداکننده‌ها اسنپ به عنوان پیشتاز استفاده از ماسک در سفر، همزمان با شیوع کرونا از تمامی کاربران راننده و مسافر خود درخواست کرد تا در سفرهای اسنپی حتما از ماسک استفاده کنند. برای نظارت بهتر در این باره گزینه «عدم استفاده از ماسک» در بخش «بازخورد سفر» اپلیکیشن مسافر اضافه شد تا اگر راننده‌ای ماسک نداشت، مسافر در پایان سفر بتواند این موضوع را به پشتیبانی گزارش دهد. همچنین برای رانندگان هم به طور متقابل این امکان وجود دارد تا در صورتی که مسافری ماسک ندارد، به تیم پشتیبانی اطلاع دهند تا به این ترتیب  نظارت بیشتری بر فرهنگ‌ استفاده همگانی از ماسک وجود داشته باشد.

در نهایت فراموش نکنیم که خطرکرونا همچنان بسیار جدی است، پس با رعایت اصول بهداشتی تلاش کنیم تا از سلامت خود، خانواده و سایر افراد جامعه محافظت کنیم.

۲۱۲۱

کد خبر 1420389

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسنپ کاربران راننده جداکننده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

کد خبر 6081264

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم