Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بستک، از برگزاری دوره های آموزش مجازی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ماشاءالله خنجی با بیان این مطلب گفت:این دوره ­ها توسط مربیان باتجربه زیر نظر مراکز آموزش، اشتغال و تولید صنایع ­دستی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دوره­های آموزش مجازی از 15 مرداد آغاز و یک ماه به طول می ­انجامد، افزود: در این دوره ­ها رشته­ های گلابتون­ دوزی، پولک ­دوزی، روبان دوزی، قلاب­ بافی و ... آموزش داده می­شود.

خنجی تاکید کرد:10 مرکز آموزش، اشتغال و تولید صنایع­دستی در سطح شهرستان بستک به آموزش مجازی دوره­های صنایع­دستی مشغول هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی هرمزگان بستک آموزش مجازی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مازیار صفایی اصلی با بیان اینکه این نمایشگاه با ٢٠ غرفه به مناسبت ایام نوروز توسط شهرداری رودسر راه اندازی شده است گفت: این نمایشگاه در راستای مصوبات ستاد سفر‌های نوروزی با هدف معرفی صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی شهرستان راه اندازی شده و تولید کنندگان بدون واسطه محصولات خود را به مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه انواع صنایع دستی، گل و گیاه، نان و کلوچه‌های محلی، لباس‌های منطقه قاسم آباد و تولیدات روستایی عرضه شده افزود: فروش بی واسطه و نمایش صنایع دستی و قابلیت‌های شهرستان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
به گفته صفایی اصلی این نمایشگاه تا ١۵ فروردین در محل پارک مسافر رودسر صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

دیگر خبرها

  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • سفال مند گناباد با ۵ هزار سال قدمت
  • بیش از ۴ میلیون بازدید از جاذبه‌های گلستان ثبت شد
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • روستای اصفهک طبس در راه جهانی شدن
  • برگزاری بازارچه صنایع دستی و کتاب و سوغات نوروزی در هندیجان
  • برگزاری نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در دولتخانه صفوی قزوین