Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:04:45 GMT

نام‌گذاری یک خیابان تهران به نام مهدی بازرگان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۹۰۱

نام‌گذاری یک خیابان تهران به نام مهدی بازرگان

اعضای شورای شهر تهران خیابان سازمان آب در منطقه ۲ و ۵ را به نام بازرگان نام‌گذاری کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران، پل بی نام در محدوده تهرانسر در منطقه ۲۱ شهرداری تهران بنام سرلشکر خلبان شهید مکری نام گذاری شد.

همچنین کوچه حاج عبدالمحمود در محدوده میدان قزوین در منطقه ۱۱ شهرداری تهران بنام پیشنهادی پروفسور شمس (مؤسس بیمارستان فارابی) خیابان "سازمان آب" با ۱۳ بار نام تکرار، در محدوده صادقیه در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران به نام پیشنهادی مهندس مهدی بازرگان و گذر "عدالت" با ۲۸ مورد تکرار در محدوده مختاری واقع در منطقه ۱۱ شهرداری تهران بنام پیشنهادی شهید علی اکبر کلاته نام گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خیابان شاهد در محدوده ارتش واقع در منطقه یک شهرداری تهران به نام پیشنهادی جهادگر شهید محمد تقی رضوی، خیابان سراج در محدوده شهید علی‌اصغر محمدی واقع در منطقه ۱۹ شهرداری تهران به نام پیشنهادی شهید آقاسی‌زاده، خیابان "آزادی" با ۷۱ مورد تکرار در حد فاصل بزرگراه سعیدی تا بلوار یافت آباد واقع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران به نام پیشنهادی شهیدان مایلی و میدان باربری در محدوده شهید رجایی واقع در منطقه ۱۶ شهرداری تهران به نام پیشنهادی دانش آموز به رأی گذاشته شد که اعضای شورا با آن موافقت کردند.

کد خبر 438266

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی بازرگان نامگذاری خیابان شوراي شهر تهران مصوبات شورای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تهران به نام پیشنهادی واقع در منطقه نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این بازدید از خیابان استاد حسن بنا واقع در ناحیه پنج که از جمله فضا‌های بی دفاع شهری بهسازی شده در محور مسیل باختر بود آغاز شد. سپس میدان و خیابان سبلان، تقاطع خیابان شهید مدنی، بوستان توکلی و کنارگذر اتوبان امام علی، خیابان خواجه نصیر و خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شریعتی، زیر پل روشندلان خیابان‌های بهار، سمیه، خاقانی، میدان و خیابان بهار شیراز و خیابان سهروردی رصد شد.

بر اساس این گزارش از ۱۴ تا ۲۸ فروردین در مجموع ۱۱۵ نفر مددجو شامل معتادمتجاهر، کارتن خواب، کودک کار و متکدی در این محله‌ها جمع آوری و تحویل مراکز مربوطه شده اندو این منطقه از حضور این افراد پاکسازی شده است.

دیگر خبرها

  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند