Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهین فرهادی‌زاد» این اظهارات را روز سه‌شنبه و در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد و افزود: فرصت کافی برای حضور در المپیک توکیو داریم که امیدواریم با روند کاهشی ویروس کرونا این رویداد برگزار شود. با توجه به اینکه ورزشکاران المپیکی از تمام ظرفیت کامل جسمانی و روانی خود برای حضور در این رویداد استفاده می‌کنند، نباید آنها در وضعیتی قرار دهیم که با آسیب روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ورزشکاران اکنون تمرینات انفرادی خود را با همکاری مربیان در منزل دنبال می‌کنند تا زمانی که شرایط برای حضور در محیط‌های عملی فراهم شود. البته تلاش داریم تا ورزشکاران تمرینات خود را زمانی آغاز کنند که بدون کوچکترین پیامد و هزینه باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره نحوه فعالیت معاونت ورزش زنان در شرایط کرونایی توضیح داد: در توافق‌نامه ای که مابین این معاونت با معاونت زن و خانواده ریاست جمهوری منعقد خواهد شد، سه طرح در راستای تقویت حوزه ورزش زنان مطرح کرده‌ایم که با تحقق توافق‌نامه اجرایی می‌شود.

فرهادی‌زاد ادامه داد: این سه طرح شامل تقویت طرح سنجش ساختار قامتی زنان و روستایی، طرح تربیت مربیان آمادگی جسمانی و مجهز کردن آنان با همکاری فدراسیون همگانی و طرح برپایی المپیاد دختران روستای و عشایری است. 

وی در ادامه افزود: معاونت ورزش زنان در این مدت و در دوران کرونایی از طریق فضای ورزشی برنامه‌های خود را در استان‌ها توسط معاونت ورزش زنان در امور استان‌ها دنبال می‌کند و حتی در استان‌ها فعالیت‌های ورزشی در بعد همگانی دنبال می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره طرح برپایی نخستین جشنواره حجاب و عفاف توضیح داد: این طرح را در معاونت فرهنگی ورزشی وزارت ورزش مطرح کردیم که هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و شناسایی و تشویق ورزشکاران زن است که اجرای این طرح نیاز به دستورالعمل قوی در دو حوزه ورزش و جوانان دارد. در این طرح از ورزشکاران و مربیان زن تاثیرگذار بر توسعه ورزش زنان در عرصه‌های ملی و بین المللی هم قدردانی می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورزش همگانی مهین فرهادی زاد المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورزش همگانی مهین فرهادی زاد المپیک توکیو ویروس کرونا ورزش همگانی مهین فرهادی زاد المپیک توکیو ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس یک روزه «آندومتریوز» که دارای امتیاز بازآموزی است به همت مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت روان زنان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز و با همکاری حوزه معاونت اجرایی و معاونت آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) در محل کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ متخصص زنان و زایمان و کارشناسان مامائی در این کنفرانس شرکت داشتند و علی دسترنج تبریزی متخصص آسیب‌شناسی، پاتولوژی، سخنران ویژه این کنفرانس در زمینه بیماری اندومتریوز و بدخیمی‌های مرتبط مطالبی ارا کرد.

دکتر حمدی، دکتر پریزاد، دکتر پویا، دکتر موسی‌زاده، دکتر جهان‌تابی و دکتر همت‌زاده از استادان به‌نام حوزه زنان زایمان و مامائی سخنرانی داشتند و در این زمینه مطالب جدید و به‌روز دنیا مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی