Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:56:19 GMT

خبرنگاری فراتر از شغل و یک فعالیت ایثارگرانه است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۰۱۰

خبرنگاری فراتر از شغل و یک فعالیت ایثارگرانه است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار اصفهان در وبینار گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاری فراتر از شغل و یک فعالیت ایثارگرانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حیدر قاسمی» در وبینار گرامیداشت روز خبرنگار با تبریک این روز گفت: خبر رسانی موجب بیداری، آگاهی، تغییر و اصلاح بوده و بر اساس آن تغییر و اصلاح صورت می‌گیرد و جامعه بی خبر ایستا و ساکن است

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه خبرنگاری فراتر از شغل و یک فعالیت ایثارگرانه است، افزود: حلق اتصال بین پیام گیرنده و خبر؛ خبرنگار است که به دقت اخبار را منتقل نموده و باعث رشد و توسعه جامعه می‌شوند اگر این پیوند درست اتفاق بیفتد باعث توسعه جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اکنون فضای جامعه نیازمند تحمل و مدارا است، تصریح کرد: ترویج صبوری وعقلانیت سبب می‌شود راحت‌تر بتوانیم موارد مربوط به جامعه را پیگیری نماییم و این مهم توسط اصحاب رسانه انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» نیز در این جلسه با تبریک روز خبرنگار آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی اصحاب رسانه استان نمود و از استاندار اصفهان برای نامه‌ای که در خصوص قدردانی از خبرنگاران به دستگاه‌های اجرایی مرقوم داشتند تقدیر و اظهار کرد: خبرنگاران شبانه روز برای رصد برنامه‌های خبری تلاش داشته و مطالبه گری را در دستور کار خود دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به خبرنگاران خاطرنشان کرد: مدیران در راستای اطلاع رسانی با خبرنگاران همکاری داشته باشند البته از طرف دیگر خبرنگاران نیز می‌دانند با خلاقیت، با اخلاق خبرنگاری بدون حاشیه اخبار امیدآفرین تولید و مخابره نمایند.

 

وی پیشنهاد تشکیل شورای راهبری اصحاب رسانه را در این جلسه مطرح و تصریح کرد: بررسی مشکلات و احصای راهکارهای قانونی از جمله وظایف این شورا باشد.

 

حجت الاسلام معتمدی شورای اطلاع رسانی را تسهیل‌گر ارتباط بین اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط درصحنه حضور دارند، ما نیز آمادگی بیمه کردن خبرنگاران و اصحاب رسانه را از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور داریم./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان ۱۷ مرداد روز خبرنگار وبینار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار روز خبرنگار اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • قانون نانوشته!
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد