Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:09:26 GMT

۶۵۰ اتوبوس فرسوده مشهد نیازمند بازسازی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۰۲۷

۶۵۰ اتوبوس فرسوده مشهد نیازمند بازسازی است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- تردد اتوبوس‌های فرسوده یکی از مشکلات کلانشهرها است و مشهدمقدس نیز از این قاعده مستثنی نیست. - اخبار استانها -

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است، اظهار داشت: متاسفانه به دلایل مختلفی همچون عدم تولید ناوگان در داخل، عدم واردات ناوگان اتوبوسرانی به کشور و همچنین افزایش چشمگیر و محسوس قیمت خرید اتوبوس، نوسازی ناوگان با مشکلات جدی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاروند گفت: در سال 96 قیمت هر دستگاه اتوبوس حدود 500 تا 600 میلیون بود اما این عدد در حال حاضر به حدود 2.7 میلیاردتومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه این مشکلات و تنگناها، از ابتدای شورای پنجم تاکنون 186 دستگاه اتوبوس جدید و 200 دستگاه مینی‌بوس وارد چرخه سرویس‌دهی به شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرویس‌دهی و ارائه خدمات به مردم را تحت هیچ شرایطی نمی‌توان تعطیل کرد و باید تدبیر و چاره مناسبی اندیشیده می‌شد، افزود: در چنین شرایطی، بازسازی ناوگان فرسوده در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد مجدانه پیگیری شد و خوشبختانه با تلاش فراوان و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، 136دستگاه اتوبوس بازسازی شده و بازسازی 145 دستگاه نیز برای سال 99 در برنامه قرار گرفته است.

45 درصد خطوط انتقال آب در شهر کرمانشاه فرسوده استخراسان رضوی|ناوگان فرسوده بلای جان تیم‌های سیار انتقال خون گناباد شده استرئیس جمعیت هلال‌احمر: ناوگان لجستیکی هلال‌احمر فرسوده است / افزایش تکالیف در ‌قانون جدید بحران‌

بهاروند گفت: سرجمع نوسازی ناوگان در سال‌های 98 و 99 برای شهرداری مشهد حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: مطابق برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد، تا پایان سال 1400 تعداد 650 دستگاه اتوبوس فرسوده خطوط باید نوسازی و بازسازی شوند و براین اساس میانگین عمر ناوگان به 5.5 سال کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... چند درصد مسافران اتوبوس‌ها و مترو مشهد از ماسک استفاده می‌کنند؟ گزارش|شهروندان ارومیه‌ای تخلفات اتوبوسرانی را اطلاع دهند تمهیدات جدید شهری برای مقابله با کرونا در مشهد/ سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی محدود می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چند درصد مسافران اتوبوس‌ها و مترو مشهد از ماسک استفاده می‌کنند؟ گزارش|شهروندان ارومیه‌ای تخلفات اتوبوسرانی را اطلاع دهند تمهیدات جدید شهری برای مقابله با کرونا در مشهد/ سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی محدود می‌شود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۷ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۸ پاسخ مدیرکل آموزش‌ و پرورش اصفهان به مطالبه نیروهای خرید خدمات/ معلمان حقوق خود را از موسسان بخواهند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است ترفند جدید مثلث شوم«عربستان، آمریکا و فرانسه» برای دولت جدید لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است وزیر نفت: با عرضه پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم/ اختلاف را عده‌ای بیکار پروبال می‌دهند + فیلم رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی دستگاه اتوبوس ترین اخبار سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد