Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@20:58:48 GMT

عالیجناب برانکو در یک قدمی ورود به نقش جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۰۳۷

عالیجناب برانکو در یک قدمی ورود به نقش جهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از ایلنا، شب گذشته و در پی شکست سپاهان مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد و میگوئل تکسیرای پرتغالی تا پایان فصل جای او را گرفت.

از همین رو سپاهانی‌ها به دنبال این هستند که هرچه سریعتر سرمربی جدید خود را برای فصل آینده و رقابت‌های آسیایی معرفی کنند و امروز جلسه‌ای میان اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد تا به بررسی گزینه‌های مختلف برای نیمکت مربیگری این تیم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه چند وقتی است محرم نویدکیا و لوکا بوناچیچ به عنوان دو گزینه جدی هدایت سپاهان مطرح شدند و حتی پیش از جدایی قلعه‌نویی نام آنها مطرح بود، یکی از مدیران ارشد سپاهان قصد دارد یک گزینه جذاب به جمع این 2 گزینه اضافه کند و او کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق پرسپولیس که موفق شد 3 فصل پیاپی این تیم را قهرمان لیگ برتر کند.

اگرچه برانکو گزینه جذابی برای سپاهان به نظر می‌رسد ولی در مسیر جذب او مشکلاتی وجود دارد و باید دید سپاهانی‌ها در صورت اجماع بر سر جذب او چه برنامه‌هایی برایش دارند.

یکی از این مشکلات قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان تا پایان تابستان 2022 است و 2 سال از این قرارداد باقی مانده است و باید دید باشگاه چطور می‌خواهد رضایت‌نامه او را دریافت کند.

مورد دیگر بدهی سنگین پرسپولیس به برانکو است که بخش عمده‌ای از آن بدهی مالیاتی برانکو است که پرداخت نشده و در صورت ورود برانکو به ایران گفته می‌شود او ممنوع الخروج خواهد شد.

مشکل آخر هم مبلغ قرارداد سنگین برانکو است. او در سال پایانی قراردادش با پرسپولیس یک میلیون و دویست هزار یورو با این باشگاه قرارداد امضا کرد که این تنها دستمزد خودش بود و مبلغ قابل توجه دستمزد کادرفنی او هم باید به طور جداگانه در نظر گرفته شود. برانکو پس از خروج از ایران با مبالغ بیشتر از این با الاهلی و عمان قرارداد بست و بعید است با رقمی پایین‌تر از آن با سپاهان قرارداد امضا کند و اگر راضی شود با همان رقم با سپاهان قرارداد امضا کند با توجه به قیمت امروزِ یورو حدود 30 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه دارد که مشخص نیست از پس آن بر بیاید.

به هر جهت در جلسه امروز هیات مدیره سپاهان، برانکو هم به عنوان یک گزینه مطرح خواهد شد و باید دید مذاکرات با او جدی می‌شود یا نه.

351 / 351 برانکو سپاهان لوکا بوناچیچ امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برانکو سپاهان لوکا بوناچیچ امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو