Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:19:48 GMT

هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۰۸۴

هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، این وبینار برای تمامی داوران، مربیان و کشتی گیران سراسر دنیا از طریق ویدئو کنفرانس اینترنتی برگزار شد. در این دوره با اطلاع رسانی کمیسیون داوران کشورمان، داوران ایرانی در رده های ملی و بین المللی شرکت داشتند و بیشترین شرکت کنندگان در این ویدئو کنفرانس اینترنتی، داوران و مربیانی از کشورهای آسیا و اروپا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور در مورد موارد مطرح شده در این وبینار تصریح کرد: این سمینار اینترنتی راجع به درک نحوه صحیح ارزیابی شرایط ضد حمله، تجزیه و تحلیل متفاوت از موقعیت های حمله و ضد حمله،  ارزیابی موقعیت های مختلف حمله و ضد حمله بود. مدرسین با نمایش فیلم هایی مرتبط که اغلب داوران، مربیان و کشتی گیران در آن ابهام دارند را نمایش دادند.

شرح کامل هفدهمین وبینار به شرح زیر است:

- اگر کشتی گیر مدافع  در جهت اجرای فن مهاجم او را کنترل و فنی اجرا کند ضد حمله انجام داده است.(Counterl attak) وامتیاز به وی تعلق خواهد گرفت.

- اگر حمله مهاجم متوقف بشود و بعد مدافع اجرا داشته باشد موقعیت و امتیاز برای کشتی گیر ضد حمله کننده است،  به این حالت نیز ضد حمله می گویند.

- اگر مدافع با هر دو شانه به پل برود موقعیت و امتیاز برای مهاجم است.

- اگر کشتی گیر مدافع اجرای فن مهاجم را برای لحظه ای کنترل کند و سپس حمله را روی مهاجم انجام بدهد امتیاز از آن مدافع خواهد بود. (Counterl. attak)

- اگر مدافع بدون تغییر مسیر با شانه های خود به تشک برخورد کند این حمله از جانب مهاجم محسوب می شود و این موضوع حمله (Attak) است.

- اگر سر کشتی گیر مهاجم در حالت زیر گیری داخل باشد و اجرایی توسط مدافع صورت بگیرد، چون مهاجم تسلط و کنترل ندارد امتیاز و موقعیت برای کشتی گیر ضد حمله کننده است. (Counterl. attak)

- در موارد مبهم و مشکوک نیز حق و امتیاز از آن مهاجم و حمله کننده خواهد بود.

فروتن گفت: در انتهای این کارگاه آموزشی 10 فیلم منتخب از مسابقات مختلف به صورت تستی و چهار جوابی نمایش داده شد که مربیان و داوران شرکت کننده در این آزمون شرکت نمودند، پاسخ های صحیح نیز بلافاصله با توضیحات کامل مدرسین  به شرکت کنندگان اعلام  می شد، همچنین در پایان این کارگاه آموزشی به ابهامات و پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

مقرر است این وبینارها به سه زبان اسپانیایی، فرانسه و روسی در روزهای آتی برای داوران، مربیان و کشتی گیران علاقمند از سراسر دنیا برگزار شود.

کد خبر 4995883

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی کمیته داوران وبینار تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تکواندو کشتی گیر ضد حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟

سه داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود مصوبه فدراسیون فوتبال هنوز پاداش خود را دریافت نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در روز 28 اسفند ماه سال 1401 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای درباره تکریم داوران ایرانی حاضر در جام جهانی داشت و برای سه داور ایرانی پاداشی در نظر گرفت. بر این اساس قرار بود علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هر کدام برابر با معادل ارزش ریالی 10 سکه پاداش دریافت کنند، اما این پرداخت عملی نشد.

بعد از تأخیر در این پرداخت و پیگیری سه عضو تیم داوری، همزمان با روز اعزام تیم ملی بانوان ایران به مسابقات جام جهانی استرالیا در روز 29 مهر 1402 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نشستی تشکیل داد و در کنار موضوعات دیگر مجدداً مصوب کرد که پاداش مذکور پرداخت شود. با این وجود تاکنون چنین مبلغی پرداخت نشده است.

این موارد در حالی رقم می‌خورد که قیمت سکه در حال افزایش است و هر چقدر در این پرداخت تأخیر ایجاد شود، فدراسیون برای اجرای تعهد خود کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر