Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که متأسفانه ۴ نفر از بیماران جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸۳ نفر با علائم بیماری کرونا و به صورت مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و تحت درمان قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: تاکنون تعداد یک هزار و ۹۱۲ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان بهبود یافته اند و ۶ هزار و ۴۲۰ نفر نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

استان قزوین در وضعیت هشدار است

نامدار یادآور شد: وضعیت شهرهای قزوین و تاکستان همچنان قرمز است اما در مجموع استان در شرایط هشدار قرار دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۶۵ بیمار بستری در استان بدحال و زیر دستگاه تنفسی قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی هم برای خدمت رسانی به این بیماران مورد استفاده قرار گرفته است.

روند بیماری رو به کاهش می‌رود

نامدار در ادامه ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: معمولاً علائم بهبود و یا تشدید بیماری پس از ۱۰ روز مشخص می‌شود و شرایط امروز رو به نزول و روند کاهشی است که نشان می‌دهد در هفته گذشته مردم به نکات بهداشتی اهمیت بیشتری داده اند.

وی گفت: برای خروج از وضعیت هشدار در استان از همه شهروندان انتظار داریم در خارج از منزل از ماسک استفاده کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به توجه به فاصله گذاری اجتماعی هم دقت لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: حضور در بوستان‌ها، بازار، مجتمع‌های تجاری و مراکز پرجمعیت یک تهدید جدی برای انتشار ویروس کرونا محسوب می‌شود و از شهروندان انتظار داریم از رفتن به این مراکز خودداری کنند.

کد خبر 4995874

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین ویروس کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران