Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) بیش از ۵ ماه است که در ستاد کل و تمامی رده‌های نیروهای مسلح کارش را آغاز کرده است.

وی افزود: ما در بیمارستان‌های نیروهای مسلح پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستیم و هم اکنون حدود ۶۵۰ بیمار در این بیمارستان‌ها بستری هستند و بیمارانی که طی این مدت در بیمارستان‌های ما بستری شدند، بالغ بر ۲۰ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقری ادامه داد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی نیروهای مسلح نیز در این رابطه ادامه دارد و از میان بیش از ۱۰۰ طرح ارائه شده ۱۸ طرح به تصویب رسید و از آن‌ها پشتیبانی کردیم. این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف مانند دارو و واکسن در حال اجراست و طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جزو طرح‌های برتر در مجموعه کشور است که عزیزان وزارت بهداشت هم این را اعلام کردند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنچه که در جلسه امروز بحث شد پیرامون ارائه‌ای بود که عزیزان ما در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا مطرح کردند. این عزیزان وضعیت را تشریح کردند و موضوع ما برنامه‌ریزی برای تداوم ماموریت‌های نیروهای مسلح در شرایط تداوم بیماری کرونا برای حداقل تا پایان سال ۹۹ است، چون ماموریت‌های نیروهای مسلح تعطیل‌بردار نیست و به صورت شبانه‌روزی جریان دارد.

وی ادامه داد: اینکه مراکز آموزشی نیروهای مسلح چگونه به فعالیت خود ادامه دهند و ماموریت‌های مختلف دفاعی و امنیتی تمرین‌ها و رزمایش‌ها چگونه ادامه پیدا بکند، موضوعاتی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. تاکنون در مراکز نیروهای مسلح هیچ مورد حادی نداشتیم و همه آموزش‌های ما جریان دارد و تعطیل‌بردار نیست. میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان نیروهای مسلح از میزان میانگین ملی پایین‌تر است و این به دلیل همین پیشگیری‌هاست و این روند ادامه خواهد داشت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرلشکر باقری کرونا ویروس نیروهای مسلح بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت را علیه خانواده‌های بی‌پناه غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این حملات ۵۶ نفر به شهادت رسیده ۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با توجه به آمار امروز، تعداد شهدای فلسطینی تجاوز اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۳۳۸۹۹ شهید رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از رقم ۷۶۶۶۴ فراتر رفته است.

این وزارتخانه همچنین از تمامی طرف‌های مربوط خواست تا مجوزهای لازم برای خروج بیماران سرطانی و مجروحان و بیماران مختلف شامل مردان بین ۱۶ تا ۶۵ سال برای مداوا در خارج از نوار غزه را مهیا کنند، چرا که همه روزه تعدادی از این افراد به دلیل عدم مداوای لازم به شهادت می‌رسند.

کد خبر 6080886

دیگر خبرها

  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)