Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@06:03:31 GMT

اختصاص سهام عدالت به جاماندگان به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۱۶۰

اختصاص سهام عدالت به جاماندگان به کجا رسید؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: قرار است در روز‌های آینده اعطای سهام عدالت به جاماندگان در مجلس بررسی شود که اگر تبدیل به قانون شود می‌تواند دغدغه خیلی از مردم را کاهش دهد. به گزارش پول نیوز، علی بابایی کارنامی با اشاره به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، اظهارکرد: متأسفانه وضعیت اقتصادی فعلی کشور و شیوع کرونا مشکلاتی را برای همه مردم ایجاد کرده است و به همین دلیل در آستانه سال ۱۴۰۰ و برگزاری انتخابات شاهد بحران‌های متفاوتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مطالعات اجتماعی دانشگاهی و گزارش‌های دستگاه‌های امنیتی هم پیش‌بینی بروز بحران را دارد.
وی افزود: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا تهدید‌ها در کشور تبدیل به فرصت شود و با استفاده از این موضوع است که می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مرداد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، تصریح کرد: مجلس می‌تواند آسیب‌های جامعه کارگری و مشکلات بیمه‌ای و مستمری بگیران و بازنشستگان و جامعه هدف در کمیته امداد و بهزیستی را کاهش دهد، به همین دلیل تلاش داریم با استفاده از ابزار‌های نظارتی این کار را عملیاتی کنیم.
بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: در جلسات تخصصی مجلس با دولت به توافقات خوبی در این زمینه‌ها رسیده‌ایم که می‌تواند به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و بازنشستگان لشکری و کشوری اشاره کنم که قرار است این همسان‌سازی حقوق‌ها و پرداخت آن از اوایل مرداد ماه باشد.
وی خاطرنشان کرد: قرار است در روز‌های آینده اعطای سهام عدالت به جاماندگان در مجلس بررسی شود که اگر تبدیل به قانون شود می‌تواند دغدغه خیلی از مردم را کاهش دهد.
به جمع کارگران هفته تپه می‌روم
بابایی کارنامی در باره مشکلات واگذاری‌ها و خصوصی‌سازی گفت: خصوصی‌سازی با روش قبلی جواب نداده است؛ چراکه مردم کشورمان تفکر لیبرالی و اقتصاد باز را نمی‌پسندند، ولی باید بکوشیم شفاف‌سازی را به بنگاه‌های اقتصادی ببریم.
نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: بنا دارم هر چه سریع‌تر به عنوان رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم در جمع کارگران هفت تپه حاضر شوم، این در حالی است که در هفته گذشته شاهد عزیمت ۳ نماینده مجلس به شوش برای شنیدن دغدغه‌های آنها از نزدیک بودیم. این در حالی است که در مجلس پیشین هیچ کدام از نمایندگان به میان این قشر از کارگران نرفته بودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خصوصی سازی مجلس کارگران همسان سازی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه اعمال می‌‎شود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم.

سید صولت مرتضوی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‎شود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری هم طبق قانون اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • مالکیت دولت و مدیریت مردم، بهترین الگو برای مردمی‌سازی اقتصاد است
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید