Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:20:21 GMT

مشتت را برای استقلال گره کن+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۲۰۳

مشتت را برای استقلال گره کن+ عکس

به نظر می‌رسد سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال که این روزها سیاست سکوت را در پیش گرفته با زبان بدن حرف‌هایش را می‌زند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی و تیمش توانستند در فاصله کمتر از 10 روز سپاهانی را شکست دهند که سرمربی بزرگ و پرافتخاری مثل امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود داشت. گرچه سپاهان از روزهای آرمانی خود دور است اما هرچه باشد سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه استقلالی‌ها هفته پیش هم سپاهان را شکست دادند اما در آن دیدار امیر قلعه‌نویی به دلیل کسالت نتوانست روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد اما او با وجود توصیه اکید پزشکان درباره دوری از استرس، دیشب از روی نیمکت و بعد هم از روی سکوهای ورزشگاه آزادی ناظر شکست تیمش شد تا شیرینی شکست سپاهان برای استقلالی‌ها دو برابر شود.

اگرچه مجیدی در ابتدای بازی به رسم میهمان نوازی به سراغ قلعه‌نویی رفت و این مربی و شاگرد دیروز و رقیب امروز با لبخند مقابل دوربین عکاسان ایستادند اما داستان اختلاف‌های قدیمی آنها را اهالی فوتبال از بر هستند. مجیدی که بعد از برد استقلال مقابل سپاهان در لیگ سال قبل استوری طعنه آمیزی خطاب به قلعه‌نویی منتشر کرد و بارها ماجرای مشت‌های گره‌کرده او بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال وقتی سرمربی تراکتور بود را به رخش کشید، شب قبل بعد از به ثمر رسیدن هر دو گل استقلال شادی‌های طعنه آمیزی از خود نشان داد.

سرمربی جوان تیم استقلال که این روزها سیاست سکوت را در پیش گرفته با زبان بدن حرف‌هایش را می‌زند. مجیدی بعد از هر دو گل استقلال مشت‌های خود را گره کرد تا به اعتقاد خیلی‌ها با  این شادی گل به قلعه‌نویی طعنه بزند که وقتی امیر سرمربی تیم دیگری بود در تقابل با استقلال مشت‌های خود را گره کرد اما حالا شاگرد نه چندان خلفش به عنوان سرمربی استقلال و برای این تیم مشت گره می‌کند. البته نمی‌توان به قلعه‌نویی به خاطر اینکه بابت گلزنی تیمش مقابل استقلال شادی کرده خرده گرفت اما مشت‌های گره کرده او در آن زمان حسابی باعث دلخوری استقلالی‌ها شده بود و حالا مجیدی در تقابل با آن شادی گل‌ها را یادآوری می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد

فرهاد مجیدی از جمله مربیانی است که شایعات فراوانی پیرامون احتمال بازگشتش به لیگ برتر و هدایت تیمی غیر از استقلال در موردش شنیده می‌شود، اما برخی اطرافیان او می‌گویند سرمربی اسبق استقلال قصد دارد همچنان خارج از کشور کار کند.

فرهاد مجیدی در زمستان پارسال پس از اینکه نتوانست با اتحاد کلبا آنطور که مدیران این باشگاه می‌خواهند نتیجه بگیرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و حالا دوران آرامش خود را سپری می‌کند و در فوتبال فعالیتی ندارد. فرهاد چند ساعت قبل از چهره جدید خودش هنگام حضور در برج معروف خلیفه دبی در فضای مجازی رونمایی کرد و نشان داد که با عینک به دنیا می‌نگرد.

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد