Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سید حسن رسولی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «شهادت می دهم ادعای " پرویز فتاح " رئیس بنیاد مستضعفان صحت ندارد. از ابتدای تأسیس مؤسسه آزادی، رشد و آبادانی ایران( بنیاد باران ) در سال ١٣٨٤،‌افتخار همکاری و عضویت در شورایعالی و هیأت مدیره آن را داشته ودارم، هنوز هم اسناد مالی بنیاد را امضاء می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان بنیاد باران در۱۵سال اخیر متعلق به بنیاد مستضعفان نبوده واستیجاری است. ریالی از هیچ دولتی کمک دریافت نکرده‌ایم.درمقطعی برای تأمین هزینه‌ها از اعضاء قرض گرفته‌ایم که تاکنون بازپرداخت نشده. انتظاردارم فتاح نسبت به اصلاح گفته خلاف واقع خویش،حسب وظیفه شرعی واخلاقی اقدام کند.»

اخبار مرتبط پیشنهادات غلامعلی رجایی به فتاح جواد امام: فتاح شخصیت برجسته‌ای ندارد/ الگوی رفتاری او شبیه احمدی‌نژاد است توضیح روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد اظهارات پرویز فتاح مطالبه‌ و وصول سهم شهرداری‌ تهران از اعتبارات مصوب مدیریت بحران کرونا دولت را به حد کافی تخریب می کنند، ما دیگر این کار را انجام ندهیم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا املاک سازمان مستضعفان ساختمان بنیاد باران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرنگار مهر پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6081793 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت
  • دلیل اصلی سیل دبی چه بود؟
  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور