Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید پویا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری دومین دوره لیگ نخل طلایی خوزستان یکی از محرک‌های رقابت و جذب ورزشکار در سال های اخیر بوده و ورزشکاران بسیاری از این طریق به دوومیدانی کشور معرفی شدند.

وی با بیان اینکه فعالیت این رشته با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود گفت: رقابت های لیگ دو و میدانی استان ویژه دختران روز جمعه ۳۱ مردادماه و رقابت های بخش پسران روز هفتم شهریورماه در اهواز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویا عنوان کرد: متاسفانه چندی پیش قاسم کویتی پور و پروین رمضانی ۲ پیشکسوت دوومیدانی استان جان خود را از دست دادند لذا مسابقات لیگ بانوان و آقایان استان را به نام این ۲ عزیز نامگذاری کردیم.

دبیر هیات دوومیدانی خوزستان عنوان کرد: در سال جاری برنامه‌های آموزشی زیادی را برای ورزشکاران، مربیان و داوران تدارک دیده‌ایم که امیدواریم با از بین رفتن ویروس کرونا این برنامه ها را اجرایی کنیم. همچنین در نیمه دوم سال با توجه به خنک شدن هوا، میزبانی مسابقات کشوری را مدنظر داریم تا شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران استان باشیم. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر ۱۶ هیات شهرستانی در این رشته فعالیت می کنند افزود: فعال کردن تمام هیات های شهرستانی جزو اولویت های هیات استان به شمار می رود تا از این طریق نوجوانان و جوانان بیشتری جذب دوومیدانی شوند.

پویا در خصوص دوومیدانی بانوان گفت: در سال های اخیر به واسطه برگزاری مسابقات متعدد استانی و همچنین اعزام مکرر به رقابت‌های کشوری، شور و اشتیاق بیشتری بین دختران استان ایجاد شده و امیدواریم شاهد حضور بانوان دوومیدانی کار استان در تیم های ملی باشیم.

برچسب‌ها دوومیدانی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوومیدانی اهواز دوومیدانی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود. ملی‌پوشان روئینگ ایران نیز با هدف کسب سهمیه در این مسابقات حضور خواهند داشت.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند