Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی گفت: بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دو بخش «حفظ قرآن کریم» و «طرح تشویقی»۳۰ و ۳۱ مرداد ماه در همدان برگزار می‌شود

«امین حسنی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دو بخش «حفظ قرآن کریم» و «طرح تشویقی»در شهر همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شهرستان همدان افزود: آزمون بخش «حفظ قرآن کریم» با محوریت حفظ ۵ جزء و حفظ ۱۰ جزء قرآن و طرح تشویقی نیز با محوریت حفظ ۵ جزء قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این آزمون در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه سال جاری با حضور ۴۵۰ نفر از شهرستان همدان با تفکیک ۳۰۰ نفر در بخش حفظ و ۱۵۰ نفر نیز در بخش طرح تشویقی حضور خواهند داشت.

حسنی با اشاره به اینکه مسابقات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد، گفت: آزمون بخش حفظ قرآن کریم ۳۰ مرداد ماه در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان و آزمون بخش طرح تشویقی نیز ۳۱ مرداد ماه در جامعه القرآن(واقع در خیابان باباطاهر) برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ بخش کتبی هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، بهمن سال ۹۸ توسط اداره تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش شفاهی اوقاف شهرستان همدان مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن حفظ قرآن کریم طرح تشویقی مرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین یغمایی ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰ هزار و شش نفر برای کنکور سال ۱۴۰۳ در استان ثبت نام کردند، ابراز داشت: رقابت بر سر کرسی دانشگاه‌ها از امروز پنج شنبه آغاز شده است.

وی ضمن بیان اینکه آزمون سراسری کنکور در روز جمعه و شنبه ششم و هفتم اردیبهشت ادامه دارد، افزود: گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی امروز پنج شنبه آزمون دادند.

نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری ضمن بیان اینکه سایر گروه‌ها فردا و پس فردا امتحان خواهند داد، ابراز داشت: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه نتیجه آزمون سراسری نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، دانشگاه سمنان، دانشگاه دامغان و دانشگاه گرمسار از جمله حوزه‌های مهم امتحانی کنکور هستند.

وی افزود: شمار داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال جاری نسبت به سنوات گذشته با روند افزایشی مواجه بوده است.

کد خبر 6088494

دیگر خبرها

  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد