Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سجاد رستمی اظهار داشت:پنج واحد صنعتی پوشاک نیز در استان لباس ورزش‌های رزمی، البسه بیمارستانی، انواع جوراب و البسه‌کشی را تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنفی عرضه پوشاک در استان وجود دارد.

رستمی گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۶۰۰ واحد صنفی عرضه پوشاک بازرسی قرار گرفت و ۴۳ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه پوشاک تهیه شد که برای این واحدهای صنفی متخلف ۲۲۰ میلیون ریال جریمه تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی،در پی تشدید نظارت بر نحوه  انجام کار اصناف و واحدهای تولید پوشاک، سه پرونده تخلف در خصوص فروش پوشاک دارای علائم شیطان‌پرستی در استان تشکیل و برای رسیدگی به مراجع متولی نظارتی و قضایی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از ۳۰ هزار و ۵۳۸ واحد صنفی شامل ۶ هزار و ۲۰۷ واحد تولیدی، ۱۶ هزار و ۳۳ واحد توزیعی و هشت هزار و ۲۹۸ واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری بازار محصولات شهرکرد چهارمحال وبختیاری بازار محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود