Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی به بهانه آنچه ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به فلسطین اشغالی خواند، تنها گذرگاه تجاری در مرز با غزه را تا اطلاع ثانوی بست. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی از امروز (سه شنبه) گذرگاه «کرم ابوسالم» به عنوان گذرگاه تجاری در مرز با نوار غزه را تا اطلاع ثانوی بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش «قدس پرس»، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داده به دلیل ادامه ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه، این گذرگاه بسته شود. این تصمیم پس از مشورت‌های امنیتی در همین زمینه گرفته شده است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس در واکنش به این موضوع اعلام کرد، اقدام مذکور هیچ تأثیری بر روی اراده راسخ برای شکستن محاصره ندارد.

وی گفت: رژیم اشغالگر مانع از ورود مواد ساخت و ساز می‌شود، گذرگاه ابوسالم را می‌بندد، بنیامین نتانیاهو تهدید می‌کند و همه اینها در چارچوب فشار بر غزه و تشدید و تنگ‌تر کردن محاصره این منطقه صورت می‌گیرد.

از ژانویه ۲۰۰۶ که حماس در انتخابات فلسطین پیروز شد رژیم صهیونیستی بیش از دو میلیون اهالی نوار غزه را محاصره کرده است و این روند بر افزایش فقر و بیکاری در نوار غزه تأثیر گذاشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر / افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱

وزارت بهداشت فلسطین در یکصد و نود و هشتمین روز از جنگ علیه ساکنان نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) به این منطقه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دستکم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر  

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که نیروهای دفاع مدنی فلسطین در داخل مجتمعی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یک گور دسته جمعی را کشف کرده و اجساد ۵۰ شهیدی را که اشغالگران آنها را با هم دفن کرده بودند، بیرون آوردند.

همچنین سخنگوی دفاع غیرنظامی در غزه نیز گفت: بیش از ۱۵۰ شهید و حدود ۵۰۰ مفقود در کشتار خان یونس پس از عقب نشینی اشغالگران پیدا شدند.

این سخنگو ادامه داد: بسیاری از مردم نوار غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا در زیر زمین دفن شده‌اند.

سخنگوی دفاع مدنی غزه با تاکید بر اینکه آنچه در غزه روی می‌دهد پاکسازی نژادی است گفت تعدادی از شهدا قبل از اینکه کشته شوند توسط اشغالگران عریان شده‌اند.

این سخنگو افزود: بسیاری از پیکر شهدا تحت بند مجهول الهویه ثبت شده و برخی از آنها از شمال غزه آمده بودند. آنچه در غزه روی می‌دهد تاریخ بشریت به خود ندیده و سلاح‌های استفاده شده قبلا استفاده نشده بود.

وی افزود: ۲۰۰۰ فلسطینی بعد از عقب‌نشینی اسرائیل از مناطق مختلف غزه ناپدید شده‌اند. اشغالگران به صورت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک اقدام به ربودن ساکنان غزه کرده‌اند.

این سخنگو تاکید کرد: اشغالگران ده‌ها جسد را قبل از عقب نشینی از هر منطقه‌ای دفن کرده‌اند. برخی اجساد تبدیل به خاکستر شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی باید نوع سلاح استفاده شده را بررسی کنند.

یک منبع نیز گفت، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی در طول شب مناطق شمال غربی شهر خان‌یونس را هدف قرار دادند و آمار تلفات حمله این رژیم به اردوگاه آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس به ۲ شهید و ۱۰ زخمی رسید.

او در ادامه نیز اظهار کرد که در نتیجه این حمله خسارات مالی گسترده‌ای به منطقه وارد شد و بخش‌هایی از اردوگاه آوارگان دچار حریق شد.

خبرنگار الجزیره همچنین اعلام کرد که اشغالگران منطقه‌ای در نزدیکی چهارراه «السنافور» در شرق شهر غزه و همچنین در حمله هوایی دیگری، مناطق غربی غزه را هدف قرار دادند.

در مقابل رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه اعلام کردند که برای سومین روز پیاپی موشک‌های شلیک شده از جنوب نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در غلاف غزه اصابت کردند.

طبق گزارش این رسانه‌های عبری زبان، ۲ موشک شلیک شده از نوار غزه به منطقه‌ای باز در شهرک‌ صهیونیست‌نشین «کیسوفیم» در غلاف غزه اصابت کردند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که ارتش این رژیم منطقه‌ای را که از آنجا این موشک‌ها شلیک شدند، هدف قرار داد.

شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری به ۴۸۳ تن رسید

وزارت بهداشت فلسطین شنبه شب اعلام کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و آغاز جنگ در غزه تاکنون ۴۸۳ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، آخرین شهدای این منطقه از فلسطین در دو روز گذشته شهید شدند.

در یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه نورشمس در دو روز گذشته تاکنون ۱۴ جوان فلسطینی شهید شدند.

حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پادگان دوفیف را در منطقه الجلیل الاعلی با سلاح مناسب هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است که در پی حمله حزب‌الله، این تجهیزات ویران شده‌اند.

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر / افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه