Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:52:01 GMT

نگران پیک جدید کرونا در خوزستان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۶۱۴

نگران پیک جدید کرونا در خوزستان هستیم

ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نگران هستیم مردم فکر کنند کرونا تمام شده است و مجددا دچار پیک جدید بیماری شویم.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: روند کاهشی بیماری کرونا در خوزستان ادامه دارد اما نگران هستیم که با اعلام وضعیت سفید و خارج شدن خوزستان از وضعیت هشدار، مردم فکر کنند کرونا تمام شده است و مجددا دچار پیک جدید بیماری شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده بیشتر از ماسک، از ۱۵ تیرماه موجب خروج خوزستان از وضعیت قرمز و هشدار شد.

ابول‌نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با تاکید بر لزوم ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: امیدواریم همچنان مردم این نکات را رعایت کنند تا پیک مجدد نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)