Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، انتشار ویدئو دستگیری و دستبند زدن پلیس آمریکا به پسر بچه‌ای ۸ ساله در ایالت فلوریدا از برگ دیگری از خشونت پلیس این کشور رونمایی کرد.

بنا به نوشته ان بی سی نیوز، یک وکیل آمریکایی اواخر یکشنبه شب ویدئویی، بدست آمده از دوربین‌های مدار بسته بر لباس پلیس این کشور، را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن دو افسر پلیس فلوریدا در حال دستبندزدن به دست یک پسر بچه ۸ ساله در مدرسه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو که مربوط به سال ۲۰۱۸ است به سرعت در میان کاربران شبکه اجتماعی توئیتر دست به دست شده است. در این ویدئو نشان می‌دهد که دو افسر پلیس کی وست در ایالت فلوریدا یک کودک ۸ ساله را که از ناتوانی جسمی رنج می‌برد، را دستگیر و به او دست بند می‌زنند.

وکیل خانودگی این کودک آمریکایی می‌گوید این کودک به دلیل ناتوانی و استثنایی بودن نیاز به تدریس خصوصی داشته، اما معلم او هیچ آگاهی از نیاز‌های چنین کودکی نداشته و با توسل به زور سعی در کشیدن این پسر بچه می‌کند، اما زمانی که با مقاومت او روبرو می‌شود، به پلیس زنگ می‌زند. ماموران پلیس نیز پس از ورود او را تهدید و به دستانش دستبند می‌زنند.

زمانی که افسران پلیس متوجه می‌شوند که دستبند آن‌ها برای دستان این کودک بزرگ است، از او می‌خواهند تا دستان خود را در مقابل گرفته و از مدرسه خارج شود.

در ماه‌های اخیر پس از قتل جورج فلوید بدست پلیس آمریکا، موضوع خشونت پلیس بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا خشونت آمریکا جورج فلوید ۸ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وحید شادی نیا ضمن اعلام این خبر گفت: کودک حدود ۹ ساله در استخر منزل در روستای حیدرآباد بخش تسوج در شهرستان شبستر غرق شد.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی افزود: عوامل اورژانس تسوج در سر صحنه و انتقال همراه با عملیات احیا به درمانگاه تسوج انجام شد که متاسفانه از لحظه‌ی غرق شدگی زمان زیادی گذشته بود و عملیات احیا موثر واقع نشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1227999 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم