Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی گفت: تا این لحظه دراک شیراز، هیات تیراندازی کرمان، هیات تیراندازی مازندران و چشم انداز آرش مشهد ثبت نام خود را قطعی کرده اند و مهلت ثبت نام تا 26 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ تیراندازی در گفتگو با راوبط عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب و با کیفیت لیگ اهداف پروازی بسیار جدی مشغول هستیم و پیش بینی می شود حداقل 2 تیم دیگر به لیگ اضافه شود تا با 6 تیم مسابقات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به دلایل عدیده لیگ تیراندازی اهداف پروازی به مدت ۸ سال برگزار نشد که این دوره با شیوه کاملا جدید و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
حسینی عنوان کرد: رشته اهداف پروازی از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی در کشور محسوب می شود و حضور در بالاترین سطح نشانه از توسعه این رشته دارد.
رییس سازمان لیگ تصریح کرد: تیم های زیادی متقاضی حضور در لیگ هستند و مشغول غربال گری هستیم. بدیهی است اولویت با تیم های معتبر و دارای حامی مالی است تا در میانه راه دچار مشکل نشویم. فکر میکنم برگزاری لیگ با 8 الی حداکثر 10 تیم مطلوب باشد
حسینی در پایان با اشاره به زیر ساخت های سایت اهداف پروازی آزادی افزود: با توجه به مجهز بودن سایت اهداف پروازی آزادی احتمالا این رقابتها زا در هفته پایانی شهریورماه آغاز خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

در مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل، هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل و در فینال تپانچه 25 متر بانوان هانیه رستمیان در رده پنجم ایستاد.

هانیه رستمیان در دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویدادهای برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بود.

رقابت‌های تفنگ 50 متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی