Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر  و به نقل از  فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون با ارسال بخشنامه‌ای به روسا و سرپرستان هیات‌های استانی، شرایط لازم جهت شرکت تیم‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.

بر این اساس، باشگاه‌هایی که قصد حضور در مسابقات مذکور را دارند، تا پایان وقت اداری یکشنبه ۲ شهریور ماه مهلت دارند که با در نظر داشتن موارد ذیل، آمادگی خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *  ارسال برگه تسویه حساب کامل با فدراسیون
  * ثبت نام و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون تا تاریخ شنبه ۱۵ شهریور ماه
  *  ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان تا تاریخ دوشنبه ۳۱ شهریور ماه

لازم به ذکر است که به منظور حمایت از حضور بیش‌تر باشگاه‌ها در لیگ بانوان، مبلغ ورودی مسابقات افزایشی نداشته است و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، معادل بیست میلیون تومان است. ضمناً با توجه به ماده ۱۷ آئین‌نامه کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، باشگاه‌هایی که در مسابقات لیگ برتر امسال در دو بخش مردان و بانوان تیم‌داری می‌کنند، به لحاظ داشتن تیم بانوان، برای قراردادهای تیم مردان خود، به جای ۸ درصد، ۵ درصد به فدراسیون پرداخت می‌کنند و ۳ درصد آن به حساب باشگاه خواهد ماند.

مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ایران، شنبه پنجم مهرماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4995955 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال بانوان لیگ والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تکواندو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی قطر آخرین مسابقه گزینشی المپیک برای رشته ژیمناستیک بود که مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناست ایران در این مسابقات حضور پیدا کرد. الفتی برخلاف دو مسابقه قبلی خود در این رقابت نمایش قابل قبولی نداشت و در رده آخر قرار گرفت.

در حالی که هنوز فدراسیون ژیمناستیک خبری در مورد کسب سهمیه المپیک الفتی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نکرده امروز خبر کسب سهمیه الفتی برای المپیک پاریس مطرح شد.

مهدی الفتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی گفت: این موضوع در چند روز آینده مشخص می‌شود و باید فدراسیون ژیمناستیک به صورت رسمی اعلام کند. من در چهار مسابقه جام جهانی شرکت کردم که میانگین امتیازات به دست آمده در نظر گرفته می‌شود و رنکینگ سهمیه المپیک مشخص می‌شود.

ملی‌پوش ژیمناستیک تأکید کرد: در چند روز آینده وضعیت سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی مشخص می‌شود. میانگین امتیاز این چهار مسابقه گزینشی در نظر گرفته می‌شود و به دو ورزشکار سهمیه می‌دهند، هر فردی امتیاز بیشتری داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

الفتی در پاسخ به این سوال که برخی مدعی‌اند در مسابقات جام جهانی قطر او به دنبال ثبت حرکت جدید بود، عنوان کرد: این حرف از پایه غلط است. هیچ ورزشکاری در مسابقات گزینشی المپیک به دنبال ثبت حرکت جدید نیست. متأسفانه من در این مسابقات در حرکتی که باید به نمایش می‌گذاشتم اشتباه کردم.

وی عنوان کرد: برخی مخالفان ژیمناستیک این صحبت‌ها را مطرح کردند. رقابت‌های قطر مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک بود و اهمیت زیادی برای همه داشت. بنابراین هیچ کس این ریسک را نمی‌کند که در این مسابقات حرکت جدید ثبت کند.

الفتی گفت: هر ژیمناستی برای اینکه حرکت جدیدی را در یک مسابقه ثبت کند باید قبل از حضور در رقابت‌ها، فیلم آن را بگیرد و برای فدراسیون جهانی ارسال کنند، در صورت تأیید داوران ورزشکار اجازه ثبت حرکت جدید را دارد. البته این اتفاق در مسابقاتی که سهمیه المپیک توزیع می‌شود انجام نمی‌شود.

کد خبر 6084303 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش