Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:01:03 GMT

نویدکیا باید به کلاس A برود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۷۵۲

بعد از استعفای امیر قلعه نویی و برای دو هفته باقی مانده تکسیرا دستیار او هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت. 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد یکی از گزینه های محتمل سپاهان برای مربیگری محرم نوید کیا بازیکن پیشین این تیم باشد. همان طور که به دنبال شکست نساجی در بازی با سپاهان برخی از تماشاگران تیم با تجمع در محل تمرین تیم نام محرم نوید کیا را سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما محرم برای اینکه منعی برای حضور روی نیمکت تیم سپاهان به عنوان سرمربی نداشته باشد باید در روزهای آتی و پیش از شروع لیگ برتر در کلاس A ثبت نام کند؛ بر اساس قوانینی که از سوی کمیته آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا وضع شده در این برهه از زمان همه اعضای کادر فنی تیم های لیگ برتری باید دارای مدرک A باشند. این به زودی برای سرمربیان در تیم های لیگ برتری به مدرک حرفه ای ارتقاء پیدا خواهد کرد که به نظر می رسد زمان اجرای این قانون در فصل 2021 باشد. این قانون ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه در لیگ های ملی اجرایی خواهد شد. 

 

محرم نوید کیا در سال 97 کلاس B را در اصفهان سپری کرد اما بعد از آن در هیچ یک از کلاس های مربیگری شرکت نکرد. محرم به تازگی و بعد از سفر اسکوچیچ به سپاهان دیداری با سرمربی تیم ملی داشت و این نشان می دهد اتفاقات روز فوتبال را دنبال می کرده؛ محرم در ابتدای فصل حضور در کادر فنی سپاهان را به عنوان دستیار قبول نکرد.

 

فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش سپاهان به مصاحبه جنجالی رویانیان با خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد رویانیان در مصاحبه اخیر خود با خبر آنلاین در خصوص هزینه‌های باشگاه سپاهان در زمان مدیریتش گفته بود: ما و استقلال چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آن‌ها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آن‌ها یک میلیارد می‌دادند. واقعیتش من قبول دارم یک زمانی ناگهان قیمت فوتبال بالا کشید.

حال مدیر رسانه ای تیم سپاهان با انتشار توییت زیر به مصاحبه رویانیان واکنش نشان داد؛

شما می توانید متن کامل مصاحبه اختصاصی خبرآنلاین با سردار رویانیان را اینجا بخوانید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888146

دیگر خبرها

  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت
  • بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان
  • بازگشت نیازمند به تمرینات سپاهان
  • عکس| واکنش سپاهان به مصاحبه جنجالی رویانیان با خبرآنلاین
  • یادی از شهید هاشمی ، معاون گردان محرم دورود