Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ حجت فتاحی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان  اردبیل افزود: با اینکه اقدامات میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت برای کنترل ترافیک در این نقاط انجام گرفته،  ولی لازم است برای رفع این نقاط کارشناسی‌های لازم انجام شده و نقایص موجود برطرف شود.

فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل  با اشاره به  مطالعات کارشناسی برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان بیان کرد: به لحاظ اهمیت موضوع کمیته‌ای متشکل از پلیس ، شهرداری، شورا، فرمانداری‌ها و استانداری  ظرف ۱۰ روز آینده نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر اقدامات فیزیکی در راستای کاهش تصادفات در نقاط حادثه‌خیز، اقدامات فرهنگی نیز برای مدیریت عبور و مرور مردم در این نقاط باید تقویت شود.

معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: با اقدامات فیزیکی نمی‌توان وقوع تصادفات را کنترل کرد و لازم است متولی کارهای فرهنگی در این خصوص مشخص شود.

وی در ادامه به تصویب تامین منابع مالی برای اجرای اتاق مانیتورینگ کنترل ترافیک خواستار تسریع در اجرای این پروژه توسط شهرداری شد و افزود:  این مرکز باید تا پایان آذر ماه اجرایی شده و شهرداری باید از مصوبه حمایت مالی در موعد مقرر بهره برداری کند.

وی همچنین به اجرای طرح کنترل تصادفات اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح باید سالانه ۱۰ درصد از تصادفات در سطح استان کاهش یابد.

در ماه‌های اخیر سوانح رانندگی پرتلفاتی در جاده‌ها بویژه جاده‌های شمالی استان روی داده که موجب کشته شدن بیش از ۲۰ نفر و مصدومیت دهها نفر شده است.

برچسب‌ها استان اردبیل تصادفات جاده ای ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل تصادفات جاده ای ترافیک استان اردبیل تصادفات جاده ای ترافیک حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲