Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزارشد ضمن تجلیل از خبرنگاران با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در جامعه و مسئولیت خطیری که بر عهده دارند بیان کرد: خبرنگاران چشم ناظر و گوش شنوای مردم هستند که مسئولیت بسیار مهم ورود به مسائل اجتماعی را پذیرفته و با اطلاع‌رسانی به موقع همواره یاری گر مسئولین در تصمیم گیری هاهستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا را تهدیدی برای کل دنیا دانست و اظهار کرد: ما باید بتوانیم از دل این تهدیدها و شرایط سخت فرصت های مقتنی را برای پیشرفت و موفقیت استخراج نماییم که این مهم در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد و فرصت های بسیار خوبی برای این دانشگاه جهت تبدیل شدن به بزرگترین دانشگاه برخط جهان ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد کیفیت آموزش در چنین شرایطی را یکی از مسائل مهم و دغدغه اصلی مسئولین دانست و افزود: با وجود بیماری کروناْ آموزش نباید تعطیل شود و دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد در طی مدت درگیری کشور با این بیماری در هر هفته حدود ۳۵۰۰ و روزانه حدود ۶۰۰ کلاس آنلاین را با موفقیت برگزار کرد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان با اشاره آماده سازی فوری زیرساخت ها و الزامات آمزش مجازی در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاسها، با همکاری معاونت آموزشی و مدیریت فناوری اطلاعات واحد نجف آباد، اظهار کرد: دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد با سعی وتلاش، همدلی وهمکاری اساتید و کارکنان موفق شد رضایت حداکثری دانشجویان و خانواده ها را در این مورد کسب نماید و یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه تشکیل کلاس های غیر حضوری باشد.

نقش برگزاری امتحانات به صورت مجازی پس از پایان کلاسها را ازدیگردغدغه های مسئولین واحد نجف آباد دانست و گفت : خوشبختانه با تلاش های مضاعف حدود ۵ هزار امتحان به صورت مجازی با رعایت کلیه مسائل امنیتی برگزارشد.

وی در ادامه برای تشکیل کلاس مجازی در سال تحصیلی آینده اعلام آمادگی کرد و بیان کرد: آمادگی اساتید ما برای شیوه نوین تدریس مجازی و آماده سازی محتواهای دیجیتال قابل توجه است و تقریباً ۹۸ درصد کلاس‌های ما به صورت مجازی تشکیل شده که مشارکت دانشجویان در این کلاس ها ۸۵ درصد و مشارکت اساتید صد درصد بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به عدم دریافت هیچ گونه تسهیلات دولتی در این ایام و تامین درآمد دانشگاه از شهریه‌ بیان کرد: واحد نجف آباد در دوران کرونا اقداماتی برای رفاه حال دانشجویان و خانواده‌ها انجام داده است که اولین اقدام مهلت سه ماهه به دانشجویان بدهکاربرای اقساط و چکها بود، همچنین حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار از دو بانک قرض الحسنه جذب وبه صورت وام در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در اقدام سوم تمامی اعتبارات صندوق رفاه بدون محدودیت در اختیار دانشجویان قرارداده شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا همه اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه انجام شده و بسیاری از فرآیندهای دانشگاه را به صورت مجازی ارئه دادیم و حداقل حضور در دانشگاه را داشتیم و رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی سرلوه اقدام ها و برنامه های دانشگاه بوده و هست.

نقش برگزاری کلاس‌های عملی را یکی دیگر از دغدغه‌های مهم دانشگاه و خصوصا دانشجویان وخانواده ایشان دانست و اظهار داشت: برای برگزاری این کلاسها درابتدا تعداد افراد شرکت کننده، رعایت شیوه نامه بهداشتی و نظارت کامل در این خصوص در نظر گرفته خواهد شد. به همین دلیل ساعات کلاسی را گسترش و بعضی ازکلاس‌های عملی در صورت امکان با نظر اساتید و رضایت دانشجویان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد درحال حاضر ۲۵۰ رشته تحصیلی فعال با ۳۸۰ عضو هیئت علمی و حدود 600 نفر همکار حق التدریسی دارد و قابلیت و زیر ساخت های لازم وکافی برای توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و رشته های بدون آزمون دراین دانشگاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد در پایان از افزوده شدن چهار رشته جدید در مقطع دکتری و سه رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد خبرداد.

انتهای پیام/

358 / 167 دانشگاه آزاد نجف آباد امتحانات مجازی دانشگاه آزاد امیررضا نقش وام شهریه دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد نجف آباد امتحانات مجازی دانشگاه آزاد امیررضا نقش وام شهریه دانشگاه آزاد دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد رئیس دانشگاه آزاد صورت مجازی بیماری کرونا کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد