Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی تیر و کمان که پیش از این برگزاری سه دوره جام‌ جهانی در کشور‌های گواتمالا، چین و فرانسه را در تقویم خود برای سال آینده میلادی قرار داده بود، زمان قطعی برگزاری هر یک از این رویداد‌ها را نیز مشخص کرد.

رقابت‌های جام‌جهانی گواتمالا ۱۹ تا ۲۵ آپریل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ تا ۲۳ می‌ زمان مصوب برای جام‌جهانی چین است و جام‌جهانی فرانسه هم در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماه ژون برگزار خواهد شد.

از میان این سه رویداد، جام‌ جهانی فرانسه حکم برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو را دارد.

فدراسیون تیروکمان ایران اعزام نماینده به این رویداد را در برنامه قطعی خود قرار داده است.

جام‌جهانی چین دیگر رویدادی است که قرار است کمانداران کشورمان در آن شرکت کنند اما فدراسیون ایران برنامه‌ای برای اعزام به جام‌جهانی گواتمالا ندارد.

تیر و کمان ایران تاکنون توسط میلاد وزیری موفق به کسب یک سهمیه المپیک توکیو شده است. این بازی‌ها مرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید 

بازدید رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان از باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جهانی سهمیه المپیک فدراسیون تیر و کمان تیر و کمان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران