Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:45:10 GMT

فرمانده سپاه گلستان: سپاه تمام قد مقابل تهدید دشمنان می‌ایستد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۰۹۰

فرمانده سپاه گلستان: سپاه تمام قد مقابل تهدید دشمنان می‌ایستد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: هرجا دشمنان جرات پیدا کنند و انقلاب اسلامی را تهدید کنند ما به عنوان پاسداران این انقلاب الهی اول از همه مقابل‌شان می‌ایستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوای گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در جلسه تسهیل‌گران صندوق‌های قرض‌الحسنه سازمان بسیج سازندگی استان اظهارداشت: از نخستین روز ای تاریخ انقلاب اسلامی تا همین امروز بارها تجربه کرده‌ایم که هرجا مطیع امر ولی بودیم موفق بودیم و به سمت قله‌های موفقیت پیش رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یقین داشته باشید هرجا دشمنان جرات پیدا کنند و انقلاب اسلامی را تهدید کنند ما به عنوان پاسداران این انقلاب الهی اول از همه مقابل‌شان می‌ایستیم.

سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب استتوصیه‌های خواندنی فرمانده سپاه بیت‌المقدس به خبرنگاران کردستانی؛ مدیران کم‌کار مورد سؤال و انتقاد قرار گیرندفرمانده سپاه گلستان: تعطیلی واحدهای تولیدی قابل قبول نیست

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: راه‌اندازی این صندوق‌های قرض الحسنه کوچک با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج کوچکترین نگاه اقتصادی برای ما ندارد و فقط برای خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بنای ما تقویت و توسعه این صندوق‌هاست تا در این شرایط اقتصادی بتوانیم بیشتر کمک حال مردم باشیم چون فلسفه وجودی خود را خدمت به مردم می‌دانیم.

انتهای پیام/582/ ع

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... بازدید معاون هماهنگ‌کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از دفتر استانی تسنیم در شیراز فرمانده سپاه استان زنجان: ویروس کرونا قطعا در مقابل روحیه جهاد و شهادت مردم ایران شکست می‌خورد توزیع ۷۸ سری جهیزیه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش مومنانه به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازدید معاون هماهنگ‌کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از دفتر استانی تسنیم در شیراز فرمانده سپاه استان زنجان: ویروس کرونا قطعا در مقابل روحیه جهاد و شهادت مردم ایران شکست می‌خورد توزیع ۷۸ سری جهیزیه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش مومنانه به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۷ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سردار محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام سردار غلامحسین محمدی اصل خاطر نشان شده است: بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند "ارتش حزب اللّه" و "ارتش متدِین "از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا( مدظله العالی) گردیدند.
امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.
در فراز دیگری از این پیام، به هم افزایی ارتش و سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و تصریح شده است: امروز، به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان، وحدت، اخوت و هم افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که موجب جلب رضایت معظّم له و عزّت، امنیّت و آرامش ملّت سرافراز ایران عزیزشده است، دشمنان خبیث و قسم خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نیز علیرغم همه توطئه ها، تهدیدات و القائات شیطانی آن ها سرخورده ومتزلزل و از تلاش های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید نموده است..
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در بخش پایانی پیام تاکید کرده است: اینجانب صمیمانه، مناسبت مبارک و شکوهمند"29 فروردین ماه" را به عنوان"روز ارتش" به فرماندهان و کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، و تداوم خدمت خالصانه و تلاش مجاهدانه در مسیر پر افتخارحراست از استقلال، تمامیّت و اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ، تحت فرماندهی مدبّرانه فرمانده ومولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ازدرگاه خداوند مناّن آرزومندم..

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم