Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از مهم‌ترین شغل‌هایی که تعطیلی ندارند و زمان و مکان و خستگی نمی‌شناسد، خبرنگاری است و هرگز حس نکردیم که روزی را بدون خبر می‌توان طی کرد، در حالی‌که بسیاری از مشاغل به این شکل نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرنگار آی هینا، طاهر موهبتی در نشست بزرگداشت روز خبرنگار که به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: شغل خبرنگاری بسیار سخت است و مسئولیت سنگینی دارد و خبرنگاران در طول سال برای همه مشاغل می‌نویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جلسه‌هایی با خبرنگاران در حدود 18 استان در طول این دوره کاری در سازمان بیمه سلامت داشتیم و در هر سفر استانی حتما جلسه با خبرنگاران برگزار می‌شد. ما به صورت منظم در جلسه با خبرنگاران شرکت کردیم و از جلسه با خبرنگاران انرژی می‌گیریم. از همه خبرنگاران که به نظام سلامت و سازمان بیمه سلامت کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
موهبتی گفت: خبرنگاران در استان‌ها نیز بسیار فعال هستند و تسلط خوبی بر مباحث مربوط به سازمان بیمه سلامت دارند. دغدغه خبرنگاران استانی نسبت به مباحث سلامت به ما کمک کرده است. اصلاحاتی که در نظام بیمه‌ای رخ داد، جراحی‌های بزرگی محسوب می‌شوند. رفع همپوشانی، استقرار دولت الکترونیک، ارزیابی وسع، هدفمند کردن بیمه رایگان یک مطالبه بود و به کمک خبرنگاران بسیاری از این موارد اجرایی شد.
سرپرست سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: بدون کمک و تلاش خبرنگاران قطعا این توفیق‌ها حاصل نمی‌شد. یکی از ویژگی‌های اخبار بیمه سلامت این است که خبر سیاسی ندارد. منافع و آرامش مردم برای خبرنگاران از همه چیز مهم‌تر است. در دوران شیوع کرونا، سلامتی از همه چیز مهم‌تر است.
موهبتی گفت: هنوز مردم در زمینه حقوق شهروندی به طور کامل به حقوق خود واقف نیستند و این یکی از واجبات کاری است که باید به روش‌های مختلف با مردم حرف بزنیم. باید از ظرفیت رسانه برای معرفی حقوق شهروندی به مردم استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش