Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:44:13 GMT

موانع تولید واحدهای صنعتی البرز عارضه یابی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۱۵۵

موانع تولید واحدهای صنعتی البرز عارضه یابی می شود

حسین رجبی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قرارگاه نهضت جهش تولید استان به همین منظور فراخوان دعوت به همکاری اساتید، دانشجویان و متخصصین در خصوص عارضه یابی بر رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان البرز را منتشر کرده است.

وی از اساتید، دانشجویان ومتخصصین خواست تا طرح ها و نظرات خود را با کلینیک تخصصی صنعت و معدن استان وابسته به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه استان البرز و با همکاری سازمان صنعت و معدن استان و اتاق بازرگانی تشکیل شده، به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد که این طرح به منظور جهش تولید، حل مشکل رکود،‌کمک به اشتغالزایی، تقویت و حمایت از تولید داخلی اجرا می شود.

رجبی اظهار داشت: این طرح به منظور آمایش دوباره واحدهای صنعتی و تولیدی استان انجام می شود زیرا پس از شیوع بیماری کرونا و تحریم ها آمار این واحدها متفاوت شده است.

وی با بیان اینکه آماری از گذشته وجود دارد و نیاز به بروزرسانی دارد، گفت: این آمار توسط مهندسین بسیجی به روزرسانی خواهد شد تا وضعیت واحدهای فعال،‌نیمه فعال و راکد استان احصاء‌ شود .

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه استان البرز افزود: با این آمارگیری درصدد هستیم تا وضع تولیدات در استان نیز پایش شود تا بانک اطلاعاتی تولیدات را برای بازار مصرف به دست آوریم.

وی از علاقه مندان به شرکت در این طرح خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۷۵۵۵۷۰ و ۰۲۶۳۲۷۳۶۱۸۱ تماس بگیرند.

۲۵۰۰ نفر از مهندسین و متخصصین استان البرز عضو بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز هستند.

برچسب‌ها جهش تولید سازمان بسیج مستضعفان استان البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید سازمان بسیج مستضعفان استان البرز جهش تولید سازمان بسیج مستضعفان استان البرز استان البرز صنعت و معدن جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی اضافه کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به صورت جدی ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید هشت درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف‌سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت‌گذاری‌ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 745557

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود