Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@08:34:24 GMT

خادمیاران رضوی بابلسر از مدافعان سلامت تجلیل کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۱۹۳

خادمیاران رضوی بابلسر از مدافعان سلامت تجلیل کردند

ولی تبار گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه ولایت خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با حضور در بیمارستان شفا از خدمات و فداکاری های مدافعان سلامت و کادر درمان این مرکز درمانی در ایام کرونایی تقدیر کردند.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح تهیه و توزیع  کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر هم‌زمان باعید غدیر خم گفت: به همت کانون محلی پازوار و خادمیاران این کانون در آستانه عید سعید غدیر خم دو روز متوالی شنبه و جمعه 200پرس غذای گرم و 150قرص نان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسرافزود: همچنین به همت کانون محلی پازوار تعداد 10 بسته معیشتی شامل(روغن،رب،دستمال کاغذی،چای،سویا،سس،مواد شوینده و پنیر)به ارزش هر بسته معیشتی به مبلغ یک میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان محل توزیع شده است. 

وی ازبرگزاری جشن عید غدیر خم در روستای فولاد کلا از طرف مؤسسه خیریه محل و کانون محلی فولاد کلا شهرستان بابلسر و خادمیاران این کانون خبر داد و اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در روز عید غدیر  410 پرس غذای گرم بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

ولی تبار به اقدامات ضد کرونایی خادمیاران رضوی این شهرستان با تولید و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و موادضدعفونی کننده اشاره کرد و افزود: به پاس خدمات ارزشمند کادر درمانی و پرستاران در ایام بحران کرونا آئین تجلیل از پرستاران و کارکنان بیمارستان شفا شهرستان بابلسر با حضور «محمد رضا مسلمی» معاون خادمیاری کانون های خدمت های رضوی مازندران برگزار شد.

وی یادآورشد: به پاس تلاش و فداکاری مدافعان سلامت از شروع بیماری منحوس کرونا تابه امروز با تقدیم شیرینی و میوه و هدیه ویژه آستان قدس رضوی« تکه فرش حرم» از این قشر خدوم در خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ولی تبار از اجرای طرح اطعام علوی در روز عید غدیر خم خبر داد و گفت: تعداد ۹۸۵ پرس غذای گرم به همت خادمیاران رضوی این شهرستان آماده و بین نیازمندان و مسافران این شهر ساحلی توزیع شد.

 

وی بیان کرد: ۱۳۵ پرس ازاین اطعام علوی توسط کانون موضوعی شهدا ، ۱۳۰ پرس توسط خادمیاران هادی شهر ، ۲۲۰ پرس توسط کانون محلی پازوار و ۵۰۰ پرس توسط کانون مرکزی طبخ شده است.

 

ولی تبار اظهار کرد: خادمیاران خدمت رضوی شهرستان بابلسر با حضور در منطقه انتظامی، کلانتری های ۱۱ و ۱۲ ، پاسگاه و دفتر راهنمایی و رانندگی ، درمانگاه های نجات و باب الحوائج شهرستان بابلسر اطعام علوی به همراه گل  بسته بندی غدیر به پرسنل این مراکز اهداء کردند .

 

وی یادآورشد: به مناسبت عید غدیر خم به همت و تلاش خودجوش کانون محلی سادات محله بابلسر و خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س)،خیرین محلی ،خواهران سادات محله، تعداد 800پرس غذای گرم جهت اطعام دهی به نیازمندان آماده و توزیع شد.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت بسته معیشتی عیدغدیرخم خادمیاران رضوی توزیع غذای گرم کرونا رضوی شهرستان بابلسر خادمیاران رضوی بین نیازمندان پرس غذای گرم عید غدیر خم کانون محلی توزیع شد ولی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد

علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آزادی یک زندانی با یاری کانون خدمت رضوی
  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی