Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در حالی طی 6 ماه اخیر وزارت راه همچنان وعده پالایش متقاضیان طرح ملی مسکن را داده که اخیرا وزیر راه دستور حذف 12 هزار متقاضی واجد شرایط این طرح را داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اسفند ماه سال گذشته مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن انجام شده و حدود 1.6 میلیون نفر به‌صورت پیامکی و از طریق سایت طرح مذکور ثبت‌نام خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل خردادماه امسال معاون وزیر راه و شهرسازی از پالایش فرم «ج» 500 هزار متقاضی طرح ملی مسکن خبر داده و گفته بود: این تعداد متقاضی از طریق سایت اقدام به ثبت‌نام در طرح ملی مسکن کرده بودند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در موعد اعلام شده پالایش شدند.
محمود محمودزاده افزود: در مرحله دوم، 542 هزار و 409 نفر از طریق سامانه tem.mrud.ir و819 هزار و 739 نفر از طریق سامانه پیامکی ثبت‌نام کردند. در مجموع نیز یک میلیون و 602 هزار و 148 نفر در مرحله اول و دوم طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند.
قرار بود پروسه پالایش متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن 45 روز پس از اتمام ثبت‌نام انجام شود اما به دلیل آنچه مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام شد،‌تا کنون این پالایش به‌طور کامل انجام نشده است. بر اساس پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حدود 800 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت واحدهای طرح ملی مسکن هستند که فقط به نیمی از آنها این واحدها تعلق خواهد گرفت.
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط انجام و برندگان معرفی شوند. در شرایطی که زمان انجام این قرعه‌کشی مشخص نیست که از وزارت راه و شهرسازی خبر می‌رسد وزیر راه و شهرسازی دستور حذف 12000 متقاضی واجد شرایط را صادر کرده است.
مشخص نیست دلیل این دستور وزیر راه و شهرسازی چیست و این متقاضیان نگون بخت مربوط به کدام شهرهای کشور هستند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متقاضی واجد شرایط راه و شهرسازی طرح ملی مسکن وزیر راه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 

 

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تامین شده است گفت: امسال با کمک و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان زمینه را برای افزایش تولید مسکن فراهم خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شناسایی و تامین زمین برای طرح‌های ملی مسکن، صیانت از حقوق دولت در ارتباط با اراضی شهری، تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ملی مسکن را در دستور کار خود قرار داده ایم  افزود: واگذاری اراضی به گروه‌های هدف دولت براساس قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در حوزه زمین با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را امسال با همت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار خود  قرار داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص این معاونت تحویل و تحول اراضی ملی واقع در حریم شهرها در راستای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت جهادکشاورزی در اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن است، گفت: تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار هکتار زمین ملی از جهاد کشاورزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد با کمک و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنها را تامین کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • نهضت ملی مسکن در فارس پرشتاب و پیشران توسعه
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • تحویل ۲۴۰ واحد از پروژه برکت بجنورد به پیمانکار جدید/احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود
  • سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد