Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@03:30:18 GMT

بهزاد داداش زاده: نادر محمدخانی در جیبش عقرب داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۳۵۴

بخش پایانی گفتگوی علیرضا هاشمی و بهزاد داداش زاده تا ساعاتی دیگر در طرفداری منتشر می شود. بد نیست قبل از تماشای قسمت پایانی، این بخش کوتاه را هم ببینید.

بهزاد داداش زاده مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت تا ناگفته های زیادی را بازگو و حقایقی را افشا کند. افشاگری او از پرونده بازداشت چند بازیکن پرسپولیس را در قسمت دوم این برنامه تماشا کردید و امروز بخش پایانی گفتگو منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آن قسمتی کوتاه از بخش پایانی برنامه را می بینید و می خوانید:

این گونه نیست که نادر محمدخانی که آن ور آب است، بگوید علی پروین برای خودش یخچال و ... می خرید. خود نادر محمدخانی در همان برهه به پرسپولیس آمد. اگر علی پروین بد بود و به او پول نمی داد، چرا در تیم ماند؟ خودش در جیبش عقرب بود. خدا سیروس قایقران را رحمت کند، به او می گفت من ده سال است تو را می شناسم ولی یک چای تلخ از تو نخوردم. 

مجتبی محرمی می گفت بگذار من بیایم، می گویم نادر کی است.

شاید این یکی از سلیقه های حمید درخشان است که هیچ وقت موفق نمی شود. به نظرم او همیشه باید نفر دوم کادر فنی باشد.

وقتی سوکو مرا دید، گفت You player? no player! خدا روحش را شاد کند.

مثلا با استقلال که قرارداد می بستم، فتح الله زاده به من گفت با تو 8.5 میلیون تومان می دهم که بیشترین قرارداد میان بازیکنان است و به کسی نگو. گفتم دست شما درد نکند حاج آقا لطف می کنید. فردای آن روز فهمیدیم که آقای فکری 15 میلیون، آقای نوازی نیز 15 میلیون و ... می گیرند و من آخری هستم.

منصور خان یک اعتقاد خاصی به یک سری بازیکنان داشت. نمی دانم، شاید از ما خوشش نمی آمد. مثلا بازیکنانی مانند فرزاد مجیدی، ستار همدانی، یدالله اکبری مانند چشم او بودند.

مثلا من هنوز خانه منصورخان را بلد نیستم و این ها هفته ای یک بار پیش او بودند. برایم جالب بود که کت و شلواری که منصورخان داشت را این بازیکنان نیز داشتند.

یک گلر داشتیم که نمی خواستم اسمش را ببرم. گلر خوبی نیز بود ولی چون پیشنهاد پول داد، از خیرش گذشتم. یعنی می خواست پول بدهد فقط او را به بازی های آسیایی ببرم. پس از جام جهانی مرا کنار گذاشتند و آن شخص به تیم آمد و همه کاره شد و خودش حتی تیم تشکیل داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویر نادر از حال و هوای بازار تهران در دوره قاجار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • تحلیلگر آمریکایی با غلتک از روی ربع‌پهلوی رد شد
  • (ویدیو) تصاویر نادر از حال و هوای بازار تهران در دوره قاجار
  • ببینید | ثبت یک واقعه نادر
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم