Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه انسجام خوبی در بین مسئولان در راستای خدمت به جامعه ایثارگری وجود دارد، گفت: ترویج روحیه ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری توفیق بزرگی است که شامل مجموعه بنیاد شهید شده است، اظهار داشت: افرادی که در مجموعه بنیاد شهید حضور دارند، باید قدردان این نعمت و توفیق باشند که در خدمت خانواده‌های شهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقدیم 8هزار شهید توسط استان همدان، بیان کرد: استان همدان از قدیم به عنوان دارالمومنین شناخته می‌شد که با توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به دارالمجاهدین نیز شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر نگاه خاصی به شهدا همدانی داشته‌اند و این نشان دهنده وجود روحیه ایثار و شهادت در این استان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شودرئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت350 واحد مسکونی برای ایثارگران گلستانی ساخته می‌شود

 

وی با بیان اینکه انسجام خوبی در بین مسئولان در راستای خدمت به جامعه ایثارگری وجود دارد، مطرح کرد: تلاش و نگاه مجموعه مدیریتی استان به سمتی است که بتوانیم خدمت بیشتری به خانواده‌های معظم شهدا داشته باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در سیره اهل بیت نیز توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا وجود داشته است، عنوان کرد: داستان برخورد امیرالمومنین(ع) با همسر یک شهید می‌تواند الگویی برای همه ما در برخورد با این عزیزان باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگران مطالباتی دارند که باید به آن رسیدگی شود، گفت: وضعیت مسکن و اشتغال نه تنها مشکل ایثارگران که جز نیازهای ضروری زندگی بشر است و باید نسبت به رفع آن توجه شود.

شعبانی مهم‌تر از خدمت به جامعه ایثارگران را حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه دانست و عنوان کرد: آنچه امروز ضرورت دارد تا به آن توجه شود حقیقتی است که نحوه تربیت شهید همدانی‌ها و شهید چیت سازیان‌ها را تشریح کند.

وی تصریح کرد: دشمن در حال ایجاد شبهه در موضوع ایثار و شهادت است، تا جایی که ایثار و شهادت را خشونت جلوه می‌دهد در حالی که شهادت خشونت نیست، دفاع از حق است، بنابراین آنچه مهم است حفظ این روحیه در جوانان می‌باشد تا توضیح دهیم چگونه یک جوان تبدیل به شهید سلگی می‌شود.

انتهای پیام/741/ی

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... کمیته‌های اختصاصی فراکسیون ایثارگران مجلس تشکیل شد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران استان خراسان جنوبی آغاز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمیته‌های اختصاصی فراکسیون ایثارگران مجلس تشکیل شد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران استان خراسان جنوبی آغاز شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۷ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روحیه ایثار و شهادت خدمت به جامعه استان همدان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند.


وی افزود: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهداء، کلیه جانبازان و آزادگان و همسرانشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز