Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری سپاه پاسداران به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تسنیم  در خراسان جنوبی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری، حجت‌الاسلام خوش رفتار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه انصار الرضا (ع)، سجاد رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از مسئولان فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی صبح امروز از خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه درخشان قرارگاه شهید ناصری در شرق کشور/ از تامین امنیت پایدار تا محرومیت‌زدایی ‌از مناطق محرومناگفته‌هایی ‌‌از پاکسازی بوکمال سوریه توسط گردان فاتحین/ مدافعان حرمی که سن وسال نمی‌شناختند + فیلم

سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به منظور عرض خداقوت و قدردانی از همکاری خبرگزاری تسنیم با این قرارگاه با حضور در خبرگزاری تسنیم و اعطای لوح تقدیر، از همکاری‌های این  خبرگزاری با مجموعه سپاه استان و این قرارگاه قدردانی کرد.

در پایان این دیدار تصویر نقاشی دیجیتال سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و لوح تقدیر خطاب به مدیر دفتر استانی خبرگزاری تسنیم که به امضای مشترک سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان و سردار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری رسیده بود به  محمد قربانی مدیر دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی اعطا شد.

تجلیل و تقدیر قرارگاه عملیاتی شهید ناصری از مدیر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی

 در لوح تقدیر اعطا شده آمده است: هفدهم مرداد یادآور خاطره تلخ حمله به کنسولگری ایران در افغانستان و سالروز عروج ملکوتی شهیدان والامقامی همچون شهید محمدناصر ناصری و شهید محمود صارمی است.

شهیدانی که در خط مقدم مبارزه برای پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در مقابل اسلام متحجر و آمریکایی همرزم و همسنگر بودند و در کنار هم شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار ستارگانی جاوید شدند.

بدینوسیله فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و از زحمات ارزشمند جنابعالی و خبرنگاران بزرگوار آن رسانه در مقابله با جبهه رسانه‌ای دشمن و انعکاس امید آفرین خدمات نظام جمهوری اسلامی و سپاه و بسیج به مردم در سال جهش تولید تقدیر و تشکر می‌‌شود.

آرزومندیم با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌مندی از عنایات حضرت ولی عصر (عج) تحت فرماندهی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید‌.

انتهای پیام/253/س

R41348/P/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... لبخند رضایت ‌مرزنشینان از محرومیت‌زدایی سپاه ‌/ قرارگاه عملیاتی که یاور مردم شد + فیلم ماجرای انتقال ۶ هزار داعشی ‌به افغانستان/ آمریکا به دنبال انتقال ناامنی‌ به سمت شرق ایران بود + فیلم بازدید فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری سپاه از دفتر تسنیم به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لبخند رضایت ‌مرزنشینان از محرومیت‌زدایی سپاه ‌/ قرارگاه عملیاتی که یاور مردم شد + فیلم ماجرای انتقال ۶ هزار داعشی ‌به افغانستان/ آمریکا به دنبال انتقال ناامنی‌ به سمت شرق ایران بود + فیلم بازدید فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری سپاه از دفتر تسنیم به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۷ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی شهید ناصری سپاه ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

"سپاه پاسداران انقلاب اسلامى براى دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و هدف هاى انقلاب و براى مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

دوم اردیبهشت، یادآور اتفاق میمون صدور فرمان تاریخی بزرگ معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قَدَّسَ ا‌لله نَفسَهُ الزَّکِیَّه)، مبنی بر شکل گیری نهادی است که از بدو تأسیس تاکنون با صلابت و بصیرت، در راه صعب و سخت پاسداری از کیان نظام، تمامیت ارضی میهن اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، ذره‌ای فروگذار نکرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه این سال ها، ضمن حضوری موفق در کنار سایر نیرو‌های مسلح، در پاسخگویی به نیاز‌های امنیتی و دفاعی کشور و نیز در عرصه مواجهه با تهدیدات امنیتی و نظامی در فراسوی مرز‌های جغرافیای سرزمینی ایران اسلامی، نقشی راهبردی و تعیین کننده داشته و توانسته است با خنثی سازی توطئه‌های مهندسی شده و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، هرگونه خطری را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.

بیشتر بخوانید

 انتخابات، نشانگر بلوغ دینی، معنوی و سیاسی مردم است/ رمضان، ماهی برای تطهیر از گناهان

کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت زدایی و نیز به خاک مالیدن پوزه کثیف مستبدان عالم در خاک اسرائیل در قالب دو حمله جانانه به پایگاه عین الاسد و عملیات وعده صادق، همه و همه نشان دهنده جدیت این نیروی مکتبی و مردمی در جهت تحقق رسالت‌های خویش است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سجاده نشینان مسلخ عشق، شهیدان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مناسبت فرخنده را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم، معاونین و همه پاسداران سبز پوش سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، از خدمات ارزنده و مساعی ماجور این سربازان شایسته انقلاب در تأمین امنیت و آرامش استان و نیز توسعه و عمران شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی، تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه حضرت پروردگار، سربلندی و توفیق همه پاسداران جان بر کف را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحت رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) مسئلت دارم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان