Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@13:21:18 GMT

کشف ۲۷۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۴۳۳

کشف ۲۷۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، از ابتدای تیر ماه سال جاری طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی در برخورد با استفاده کنندگان از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.

در مدت زمان اجرای این طرح مأموران انتظامی در شهرستان‌های ساوه، زرندیه، شازند، اراک، تفرش و محلات در ۱۹ عملیات جداگانه موفق به کشف ۲ هزار ۷۷۱ دستگاه ماینر قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۱۴۲ میلیارد ریالی اعلام شد و ۱۹ نفر در این عملیات‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 539289 برچسب‌ها استان مرکزی پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی هشتم فروردین در این رابطه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رازان در حین گشت در محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس