Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امروز به ریاست مهدی علی‌نژاد به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امروز با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و مستجاب الدعوه معاون مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع برخی از اعضای مجمع به صورت حضوری این مجمع را دنبال کردند و رییسان هیات‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان‌ها نیز به صورت آنلاین در این مجمع شرکت کردند که در بخشی از مجمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد توسط فاطمه هاشمی، رییس فدراسیون به مجمع، مورد تأیید قرار گرفت.

هم‌چنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد.

در این مجمع علی‌نژاد، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش گفت: این فدراسیون از انضباط مالی، اداری و تشکیلاتی خوبی برخوردار است.

او هم‌چنین از عملکرد فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در سال ٩٨ به نیکی نام برد و عملکرد این فدراسیون را در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار و قابل تقدیر توصیف کرد.

علی‌نژاد گفت: این فدراسیون به خاطر این که جامعه مخاطب آن به دلایل مختلف شامل بیماری‌ شده‌اند اهمیت ورزش برای حفظ سلامتی آن‌ها لازم‌تر از دیگر اقشار است. در این فدراسیون هم‌چنین خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته که ارزشمند و خداپسندانه است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان عملکرد این فدراسیون در حوزه قهرمانی را ستایش کرد و ارتقا رتبه ایران از جایگاه یازدهم به سوم رقابت‌های جهانی را بیانگر پیشرفت در ابعاد قهرمانی دانست.

معاون وزیر اولویت حفظ سلامت ورزشکاران این فدراسیون را مهم  دانست و اظهار کرد: آن چه در این دوره پاندمی کرونا اهمیت دارد حفظ سلامتی جامعه مخاطب این فدراسیون است تا جایی که فدراسیون جهانی رقابت های ٢٠٢١ را هم لغو کرده، اما فعالیت‌های داخلی را بعد از عادی شدن شرایط می‌توان برای حفظ سلامتی و نشاط دنبال کرد.

وی در پایان اهمیت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دوران کرونا را با هدف پیگیری مستمر برنامه‌های آموزشی مهم برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌های تکنولوژی برای تحقق اهداف فدراسیون بهره برد و خوشبختانه این فدراسیون از نظم اداری، مالی و تشکیلاتی بسیار خوبی هم برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي علي نژاد فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم