Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:20:37 GMT

علی قربانی در مسیر لیگ آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۵۷۴

علی قربانی در مسیر لیگ آذربایجان

‍‍‍‍‍‍

علی قربانی مهاجم تیم فوتبال سپاهان قرار است در فصل آینده فوتبالش را در لیگ آذربایجان ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه سپاهان ظهر امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که قرارداد علی قربانی با این باشگاه فسخ شده است. این در حالی است که دو هفته دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده ولی قربانی در نهایت با اعلام باشگاه سپاهان از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی قربانی قبل از اتمام بازی‌های فصل جاری به این دلیل است که مهاجم سپاهان قصد دارد فوتبالش را در لیگ آذربایجان ادامه دهد. با توجه به فرصت محدودی که برای قربانی وجود دارد، این بازیکن قبل از اتمام لیگ برتر از سپاهان جدا شد تا مشکلی برای حضور در لیگ آذربایجان نداشته باشد. قربانی به‌زودی برای مذاکره با یک تیم آذربایجانی راهی این کشور خواهد شد.

علی قربانی مهاجم تیم فوتبال سپاهان قرار است در فصل آینده فوتبالش را در لیگ آذربایجان ادامه دهد.

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند ۴ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۵ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۶ رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند ۷ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۸ رقابت سه باشگاه اروپایی برای جذب آقای گل جام ملت‌های آسیا مهمترین اخبار ورزشی سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟ موسوی: استقلال مقابل سپاهان باهوش بود و پس از پنالتی، راحت‌تر بازی کرد/ فرقی نمی‌کند در نیمه‌نهایی با چه تیمی بازی کنیم سخنگوی قوه قضائیه: پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اشکالات متعددی دارد رضاوند: خطای مصلح واضح بود، تکل کی‌روش هم سه بار اخراج داشت/ چند کارشناس داوری علیه استقلال موضع دارند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان لیگ آذربایجان علی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟