Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در بازی با سپاهان تاکتیکی بازی را برد و فرهاد مجیدی هوشمندانه عمل کرد. - اخبار ورزشی -

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: شاید بازی خیلی تماشاگر پسند نبوده باشد، اما استقلال بازی را تاکتیکی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی در ارنج ابتدایی تیمش باهوش عمل کرد و با گذاشتن 4 مدافع، کناره‌های سپاهان را بست. در نیمه دوم نیز، با تغییر سیستم باعث شد تا سپاهان نتواند کاری کند.

وی افزود: اگر سانتری روی دروازه استقلال انجام شد، مدافعان استقلال سازمان یافته عمل کردند و سیدحسین حسینی نیز همه توپ‌ها را جمع کرده و روز خوبی سپری کرد. استقلال به راحتی در ضد حملات وارد هجده قدم نمی‌شد و می‌توانست در سه، چهار مورد به گل برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات سعید الهویی مربی تیم سپاهان که به نقش پنالتی‌ها در تیم استقلال اشاره کرده بود، گفت: متأسفانه این حرف‌ها برای صفحات مجازی است که به همدیگر می‌پرند. یکی از نکات مثبت استقلال این بود که فرهاد مجیدی اجازه نداد نه خودش و نه بازیکنان وارد این مسائل نشوند. پیش از این، صحبت‌هایی از سوی استقلالی‌ها درباره پرسپولیس می‌شد، حالا نوبت استقلال است. حرف‌هایی که می‌زنند به درد صفحات مجازی می‌خورد.

قربانی در رابطه با قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و احتمال برخورد استقلال و پرسپولیس در این مرحله تصریح کرد: شرایط جام حذفی با لیگ فرق می‌کند. استقلال با وجود اینکه سه، چهار بازیکن خودش را در دیدار با سپاهان نداشت اما تاکتیکی بازی کرد. این موضوع را دور از تعصب می‌گویم. استقلال هم در دفاع خوب بود و هم از فرصت‌هایش استفاده کرد. شاید برخی‌ها از این حرف من ناراحت شوند اما فوتبالی که بدون تماشاگر می‌بینیم، سطح آن از نظر فنی بالاتر از فوتبالی است که با حضور تماشاگران در استادیوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه تماشاگران نیستند، حساسیت‌ها کاذب وجود ندارد. حرف من خوب نیست اما واقعیت است. باید یاد بگیریم فرهنگ جدیدی به تماشاگران وارد شود تا فوتبال از شرایط اصلی‌اش خارج نشود. این فرهنگ دیدن بازی را باید مثل فوتبال روز دنیا داشته باشیم. در بازی‌های بدون تماشاگر، دیگر لازم نیست صدای تلویزیون را کم کنید. دیگر فشار کاذبی روی کادر فنی و بازیکنان نیست و همه به کارشان می‌رسند. لذتی که فوتبال با تماشاگر دارد، چیز دیگری است، اما باید فرهنگ ما عوض شود. امیدوارم پس از پایان کرونا، تماشاگران با آمدن‌شان باعث زیبایی بازی و عملکرد بازیکنان شوند.

الهویی: وقتی اشتباهات داوری تکرار می‌شود فقط 2 دلیل دارد/ درباره مسائل فنی بازی با استقلال حرفی نمی‌توان زد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... حاشیه دیدار استقلال - سپاهان| شادی عجیب مجیدی و تذکر به ۳ آبی‌پوش + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاشیه دیدار استقلال - سپاهان| شادی عجیب مجیدی و تذکر به ۳ آبی‌پوش + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند ۴ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۵ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۶ رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند ۷ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۸ رقابت سه باشگاه اروپایی برای جذب آقای گل جام ملت‌های آسیا مهمترین اخبار ورزشی قربانی: استقلال تاکتیکی سپاهان را شکست داد/ مجیدی با هوش عمل کرد سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟ موسوی: استقلال مقابل سپاهان باهوش بود و پس از پنالتی، راحت‌تر بازی کرد/ فرقی نمی‌کند در نیمه‌نهایی با چه تیمی بازی کنیم سخنگوی قوه قضائیه: پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اشکالات متعددی دارد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال فوتبال استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده

دربی حساس اصفهان می‌تواند جدول رده‌بندی لیگ برتر را به‌هم بریزد...

طرفداری| تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان ذوب آهن است.

اطلاعات بازی

هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و زمان: چهارشنبه 29 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

مکان: نقش جهان - اصفهان

داوران: 

ترکیب سپاهان:

 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ذوب آهن:

 

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

 

حاشیه بازی   فرم بازی

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان