Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل کیومرثی با رأی اعضای مجمع انتخاباتی، بعنوان رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان آذربایجان غربی، صبح امروز سه شنبه و با حضور سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در شهر ارومیه برگزار شد و در پایان اسماعیل کیومرثی با 9 رأی برای چهار سال بعنوان رئیس هیأت کشتی استان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقاری و محمدزاده دیگر کاندیداهای این انتخابات به ترتیب 5 و 3 رأی بدست آوردند.  عسگری به نمایندگی از فدراسیون کشتی از سعید خوشبخت سرپرست هیأت کشتی استان آذربایجانی غربی به جهت تلاش ها و زحمات انجام شده، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی هیأت کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • بازدید بیش از هزار نفر از غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی