Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، ارتش سوریه شامگاه دوشنبه از سرنگونی یک پهپاد در استان لاذقیه در غرب این کشور خبر داد.

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی سوریه، پدافند موشکی ارتش در پایگاه هوایی حمیمیم توانست یک پهپاد را بر فراز شهر جبله در استان لاذقیه سرنگون کند. این پهپاد پس از هدف قرار گرفتن در اطراف روستای العساله سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام خبرگزاری سانا، سقوط این پهپاد در این منطقه تلفات جانی در پی نداشته است.

به نوشته سانا، پدافند هوایی ارتش روسیه مستقر در پایگاه هوایی حمیمیم طی ماه‌های گذشته چندین فروند پهپاد تروریست‌ها را در این منطقه ساقط کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سوریه پهپاد جاسوسی پایگاه حمیمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی سوری در این باره به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: ساعت ۲:۵۵ دقیقه بامداد امروز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی یک حمله موشکی از شمال فلسطین اشغالی به سوی اراضی جنوب سوریه داشت که طی آن تاسیسات پدافند هوایی سوریه هدف قرار گرفت و این حمله خسارات جانی در پی نداشت.

برخی منابع نیز اعلام کردند که این حمله سکوهای پدافند هوایی ارتش سوریه در استان مرزی درعا را هدف قرار داده است.

کد خبر 6082321 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • چرا ایران «نقب» را هدف قرار دارد؟
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس