Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:10:21 GMT

ادامه شوخی با انتقال هاورتز: خوش آمدی کای!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۶۷۹

ادامه شوخی با انتقال هاورتز: خوش آمدی کای!

بعد از شوخی پیتر بوس سرمربی لورکوزن درباره مقصد انتقال کای هاورتس، حالا باشگاه هراکلس هلند هم شوخی او را ادامه داده و مدعی شد هاورتز به این تیم پیوسته.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیروز و بعد از حذف شدن بایر لورکوزن از لیگ اروپا متعاقب شکست 2-1 لورکوزن مقابل اینتر، پیتر بوس سرمربی این تیم در مواجهه به سوالات خبرنگاران درباره انتقال کای هاورتز ستاره تیمش به شوخی گفت او قرار است به هراکلس هلند، تیم سابق بوس، ملحق شود باشگاه هلندی هم امروز این شوخی را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بعد از شکست 2-1 لورکوزن مقابل اینتر در بازی دیشب دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، پیتر بوس که پیش از لورکوزن سابقه هدایت تیم هلندی هراکلس را داشته وقتی با سوالات خبرنگاران درباره انتقال هاورتز به چلسی روبرو شد گفت: " بله می‌توانم به صورت اختصاصی اعلام کنم که او راهی هراکلس آلملو خواهد شد".

 

باشگاه هلندی هراکلس امروز تصمیم گرفت شوخی پیتر بوس را ادامه دهد. این باشگاه در حساب توییتری خود پستی منتشر کرد و نوشت" خوش آمدی کای! "

 

 

در این پست توییتری، کای هاورتز با پیراهن باشگاه هراکلس به تصویر کشیده شده است.

 

 

چلسی بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم