Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز سه‌شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام با بیان اینکه بر اساس گزارش اعلامی تاکنون از ۲۱۶ میلیارد تومان سهم اختصاص یافته به استان ۱۰۳ میلیارد تومان جذب شده است، اظهار داشت: ۱۱۳ میلیارد تومان دیگر باقیمانده که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و تا فرصت باقی است، جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بانک‌های عامل خواست: روند پرداخت تسهیلات پرونده‌های معرفی شده را سرعت بخشند و همچنین اداره کار پیشنهادات لازم برای اصلاح دستورالعمل افراد واجد شرایط را از طریق وزارت پیگیری کند.

هلیلان دومین شهرستان مورد پذیرش طرح محرومیت‌زدایی

استاندار ایلام گفت: با بنیاد مستضعفان مکاتبه و پیگیری زیادی شد تا شهرستان‌های محروم استان را در قالب طرح محرومیت‌زدایی قرار دهد که سال گذشته شهرستان ملکشاهی با هدف توسعه انتخاب شد و امسال پس از پیگیری‌های به عمل آمده هلیلان نیز به عنوان دومین شهرستان مورد پذیرش قرار گرفت.

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای و ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف اجرای طرح محرومیت‌زدایی و طرح توسعه‌ای در این شهرستان‌هاست.

وی افزود: با توجه به موافقت‌های بنیاد، عدد اولیه برای توسعه زیرساخت شهرستان هلیلان ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با اضافه شدن ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و سایر اعتبارات لحاظ شده این رقم به ۴۰ میلیارد تومان برای توسعه طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی و عمرانی افزایش یافت.

وی تاکید کرد: جذب این اعتبارات و اجرای طرح محرومیت‌زدایی در این 2 شهرستان یک موفقیت بزرگ در محرومیت‌زدایی از استان است.

وی یادآور شد: تحولات بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم و در 2 تا سه سال آینده شاهد توسعه‌یافتگی در بخش‌های مختلف استان خواهیم بود.

دستگاه‌ها، اطلاعات مربوط به اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند

استاندار ایلام از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست: اطلاعات مربوط به اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند.

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه رصد با کد کارگاه، شماره بیمه و آدرس موجب شفافیت در برنامه اشتغال سالانه می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به سهم اشتغال استان که ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر اعلام شده است ثبت این اطلاعات موجب شفاف‌سازی در روند ایجاد اشتغال دستگاه‌ها می‌شود.

استاندار ایلام بر معرفی سهام شرکت‌ها و پروژه‌هایی که دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و برای سهامداران سودمندند، تاکید کرد.

سلیمانی‌دشتکی افزود: شرکت‌های تخصصی که موفقیت بیشتری دارند با دقت نظر وارد بازار سرمایه شوند تا اعتماد مردم برای خرید سهام آنها افزایش یابد.

وی همچنین از بازاریان و اصناف خواست: واحدهای فعال بدون پروانه کسب، هرچه سریعتر پروانه از اتاق اصناف دریافت کنند تا هم عملکرد شفاف شود و هم نظارت‌ها راحت‌تر و هم مشکلات خود این واحدها به صورت قانونی پیگیری شود.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام اشتغال زایی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام اشتغال زایی سرمایه گذاری قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام اشتغال زایی سرمایه گذاری طرح محرومیت زدایی استاندار ایلام میلیارد تومان سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود

گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گردنه عامری (تنگ اسخی) اظهار داشت: با توجه به اینکه محل انجام این پروژه به عنوان یک گذرگاه پرخطر و پرتردد شناخته می‌شود و همچنین ورودی شمال استان بوشهر است، تسریع در روند انجام پروژه باید در اولویت باشد.

فرماندار دیلم افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی گفت: این طرح به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی می‌شود.

فرماندار دیلم جهت جذب اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه قول مساعد داد.

کد خبر 6086924

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان