Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:41:51 GMT

۱۵ واحد کارگاهی در زاهدان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۶۹۶

۱۵ واحد کارگاهی در زاهدان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: کارخانه صنایع غذایی سجاد یکتا در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده است.
داودشهرکی میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی را ۸۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ماشین آلات این واحد داخلی و به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ظرفیت تولید این کارخانه را ۶ هزار تن انواع ماست،دوغ و شیر پاستوریزه عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت‌های بومی و منطقه‌ای که دارا هستند بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط است و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح زاهدان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در تشریح خبر گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان در شهرستان اردل جهت تامین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر های جدید برق رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی وبهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر های اختصاصی فاز ۱ و ۲ معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت وبهینه سازی فیدر شماره ۴ فارسان جهت برق رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح ها می باشد.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ های آب کشاورزی، مجتمع های گلخانه ای ودامداری، اشتغال زایی و... می باشد.

مجید فرهزاد خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898912

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی