Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بخش فراساحل طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی از بهره برداری ۳ حلقه چاه جدید در سکوی ۲۲ پارس جنوبی و افزایش تولید ۲۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از این سکو خبر داد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت نفت و گاز پارس، مهرداد کاظمی با اشاره به بهره‌برداری از سکوی SPD22 طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی در دی‌ماه سال ۱۳۹۷، گفت: با رعایت الزامات ایمنی، فعالیت‌های هوک آپ و راه‌اندازی ۳ حلقه چاه در سکوی SPD22 تکمیل و تعداد چاه‌های در مدار تولید این سکو افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاظمی درباره اقدام‌های صورت‌ گرفته به منظور بهره‌برداری کامل و تکمیل ظرفیت سکوی SPD22 پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت نفت و گاز پارس و پیمانکار این طرح، تمام فعالیت‌های هوک آپ خطوط آنالوس، اکولایزینگ و فلولاین در منطقه سرچاهی برای ۳ حلقه چاه در مدت زمان ۱۰ روز به پایان رسید و نصب تجهیزات ابزار دقیق و تست و راه‌اندازی سیستم کنترل چاه‌ها بدون حضور وندور و سازنده خارجی، با استفاده از توانمندی متخصصان صنعت نفت کشور با موفقیت پایان‌ یافت.

رئیس بخش فراساحل طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این سه حلقه چاه، میزان تولید سکوی SPD22 حدود ۲۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش یافت و ظرفیت تولید سکو به مقدار اسمی آن رسید.

برچسب هاشرکت نفت و گاز پارس (POGC) میدان گازی پارس جنوبی (پارس جنوبی)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت نفت و گاز پارس POGC میدان گازی پارس جنوبی پارس جنوبی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بهره برداری پارس جنوبی حلقه چاه سکوی SPD22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سیاوش بدری گفت: یک سامانه بارشی از ۲۷ فروردین امسال در سطح استان فارس فعالیت کرد که بیشترین فعالیت آن در مناطق جنوبی استان بود.
وی با بیان اینکه در این بارندگی سد سلمان فارسی بیشتر منتفع شد، افزود: حجم آب امروز سد سلمان فارسی ۵۱۱ میلیون متر مکعب و خروجی آن را ۲ و صدم۸۵ متر مکعب بر ثانیه است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: هنوز موعد رهاسازی آب سد سلمان فارسی نرسیده است و زمان آن با توجه به نیاز کشاورزی مناطق جنوبی فارس، در شورای آب استان مشخص خواهد شد.
وی در خصوص سد درودزن گفت: حجم امروز آب پشت سد درودزن ۶۶۸ میلیون متر مکعب است که با توجه به تصمیم شورای آب استان مبنی بر رهاسازی ۱۵۰ میلیون متر مکعب آن برای مصارف کشاورزی که طی بازه زمانی ۲ الی ۳ ماهه انجام می‌شود، میزان خروجی آن هم‌اکنون ۷۱ متر مکعب بر ثانیه است.
بدری با بیان اینکه ورودی آب سددرودزن هم‌اکنون ۱۹ متر مکعب بر ثانیه است، افزود: رهاسازی آب سد درودزدن برای مصارف کشاورزی هم از طریق کانال هم رودخانه همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل
  • فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد