Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سوئدی شیاطین سرخ در بازی شب گذشته از دقیقه 71 به جای اریک بایی وارد زمین شد و به تیمش در راه رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا کمک کرد. 

ویکتور لیندلوف امیدوار است فرصت 24 ساعته منچستریونایتد برای استراحت کردن بیشتر نسبت به حریفش در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، به سود تمام شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، شیاطین سرخ شب گذشته در پایان 120 دقیقه با برتری 1-0 از سد کپنهاگن گذشتند تا در نیمه نهایی منتظر یکی از دو تیم وولورهمپتون و سویا بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندلوف که از اهمیت ریکاوری مناسب برای هم تیمی های خسته خود مطلع است، پس از بازی گفت:

حرف زدن در این باره سخت است ولی یک روز بیشتر فرصت داریم که این نکته مثبتی محسوب می شود. یک روز استراحت بیشتر می تواند در دقایق پایانی یک مسابقه تعیین کننده باشد. امیدوارم در نیمه نهایی برنده شویم و به فینال برسیم؛ این هدف ما بوده است و امیدوارم با ارائه عملکردی خوب به آن برسیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال

دورتموند به لطف درخشش در بازی های خانگی به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

دیدار برگشت دورتموند و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۲ زنبورها خاتمه یافت. دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۴-۵ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به نقل از اوپتا؛ دورتموند برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به رکورد ۱۰ بازی متوالی شکست ناپذیری در خانه رسید. (۶ برد و ۴ تساوی) دورتموند چهارمین حضور خود در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را تجربه خواهد کرد. آخرین حضور آنها در این مرحله به فصل ۲۰۱۲/۱۳ تحت هدایت یورگن کلوپ برمی‌گشت. زنبورها د‌ر فصل مذکور به فینال رسیدند اما مغلوب بایرن مونیخ شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!