Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@17:11:43 GMT

جشنواره «تئاتر مقاومت» آنلاین برگزار می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۸۱۲

جشنواره «تئاتر مقاومت» آنلاین برگزار می شود؟

به گزارش افکارنیوز،

حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره «تئاتر مقاومت» درباره وضعیت برگزاری این دوره از جشنواره و اینکه احتمال برگزاری جشنواره هفدهم به صورت آنلاین وجود دارد یا نه، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ما به همه جوانب برای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت فکر می‌کنیم. در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشنواره هفدهم به‌صورت زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری زنده جشنواره تئاتر مقاومت ایراد بگیرد، ما جشنواره را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد.

نیلی اظهار کرد: ما همزمان با برنامه‌ریزی برای برگزاری زنده جشنواره، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آنلاین آن را هم در دست کار داریم و با چند پلتفرم در این خصوص صحبت کرده‌ایم.

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت درباره اینکه آیا رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا درباره چگونگی برگزار کردن این دوره از جشنواره صورت گرفته یا نه، یادآور شد: یکی از بحث‌های مدنظر ما این است که جلسه‌ای با دوستان وزارت بهداشت داشته باشیم تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت را انجام دهیم.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر فعالیت‌های مرتبط با جشنواره هفدهم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: تمامی آثار از طریق فضای مجازی دریافت شده‌اند و هیچ اثر را به صورت حضوری و دستی تحویل نگرفته‌ایم. همچنین تمام فعالیت‌های هیأت داوران نیز در فضای مجازی انجام شده و تنها برای جمع‌بندی دور هم جمع شده‌اند.

نیلی در پایان سخنان خود درباره حضور چهره‌های تئاتری در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، گفت: برخی چهره‌ها خواستار حضور در بخش مسابقه جشنواره شده‌اند که به محض مشخص شدن برنامه‌ریزی بخش رقابتی جشنواره، اسامی این هنرمندان نیز اعلام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا جشنواره تئاتر مقاومت ستاد ملی مقابله با کرونا تئاتر ایران جشنواره تئاتر مقاومت برگزاری آنلاین جشنواره جشنواره تئاتر مقاومت هفدهمین جشنواره برای برگزاری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان